דורון אשכנזי – קול קורא למעצבים צעירים

“דורון אשכנזי” קורא למעצבים צעירים לעצב פריטי אופנה שיוצגו וימכרו בחנותודורון אשכנזי

זו השנה השנייה בה המעצב דורון אשכנזי מכריז על פרויקט “עיצוב צעיר”, עיצוב פריטי אופנה לגברים. במסגרת הפרויקט יבחר דורון וצוות השופטים ארבעה מעצבים נבחרים  אשר ייהנו מחשיפת עבודתם ומכירתה במשך חודש, בחנות הדגל של המעצב ברחוב דיזנגוף בתל אביב

 

לפני כשנה הכריז לראשונה דורון אשכנזי על תחרות המעצב הצעיר, במסגרתה זכו “חביבה שטראסה”, “ Battle Pearls” ו”אדם גפן” ליהנות מאירוע השקה כמו גם מהצגת פריטיהם ומכירתם בחנות הדגל של דורון אשכנזי בדיזנגוף במשך חודש.

השנה הפרויקט חוזר בשנית:

המעצב דורון אשכנזי, מחלוצי אופנת הגברים בישראל ומהמובילים בתחום ב-20 שנה האחרונות, פונה לדור הצעיר בסצנת העיצוב וקורא להם להשתתף בפרויקט עיצוב גברי צעיר, במסגרתו יגישו  פרטי לבוש ואקססוריז לפסטיבל העיצוב שיוצג בחנותו. מטרת הפרויקט לחשוף דור חדש של מעצבים ולהעניק להם הזדמנות להראות את עבודתם וכישרונם. מתוך כול המתמודדים יבחרו ארבעה מעצבים אשר יציגו וימכרו את מוצריהם במשך חודש דצמבר בחנות הדגל של “דורון אשכנזי” ברחוב דיזנגוף, תל אביב.

בין הקריטריונים לבחירת המועמדים: על המועמד להיות בוגר מגמת עיצוב אופנה/תעשייה/אביזרי לבוש או יוצר עצמאי, משלוש השנים האחרונות, בהתמחות באופנת גברים, או אשר הגיש פרויקט גמר בנושא בגדי גברים, אביזרי גברים ועוד.

צוות השופטים שיבחר את הזוכים יהיה מורכב מהשופטים הבאים: עידו רקנטי, מעצב וראש מגמת אופנה בבית ספר לעיצוב 6b, יעל טרגן , מרצה בכירה בבצלאל במגמת צורפות ואופנה ואוצרת עצמאית של תערוכות עיצוב ודורון אשכנזי.

הקריטריונים על פיהם יבחרו הזוכים: פונקציונליות ונוחות של הפריטים, הקפדה על איכות העבודה, ייחודיות וחדשנות של העיצוב ואופן ההצגה. הקולקציה תורכב מלא יותר מ- 12 פריטים.

 

הגשת המועמדות

יש להגיש את המועמדות לתחרות דרך המייל של דורון אשכנזי לא יאוחר מהתאריך 15.8.14-doronash@barak.net.il עם הפרטים הבאים: שם + שם משפחה, תאריך לידה, תואר ומוסד לימוד (במידה ולמד/ה), פסקה קצרה על מה הביא אתכם לאופנת גברים ולאן תרצו לקחת את התחום בעתיד. כמו כן, יש לצרף למייל 5 תמונות של העבודות או הפנייה למקום בו ניתן לצפות בעבודות. העבודות של כל המתמודדים יוצגו בדף הפייסבוק של דורון אשכנזי בו יוכרזו הזוכים ב  30.8.14  –    http://www.facebook.com/doronash

מעצב אופנת גברים, דורון אשכנזי: “מטרת התחרות היא לעודד את תחום אופנת הגברים בישראל כך שיגדל ויתפתח ולעורר מודעות וגאווה לגביו. המעצבים הצעירים הפונים לאופנת גברים בארץ, מתקשים למצוא עבודה בתחום, מאחר ומדובר בשוק מאוד קטן. כמו כן, בעידן הגלובאלי בו מייבאים סחורה ממקומות בהם ילדים מנוצלים בשכר נמוך, אנחנו מעוניינים לספק תעסוקה מקומית וצריכה שתעודד קניית מוצרים כחול לבן. התחרות תספק להם פלטפורמה להראות את כשרונם ולפרוץ קדימה. אנחנו מאחלים בהצלחה לכל המתמודדים”.

חזרה לחדשות ועדכונים

אני רוצה להשאיר פרטים ושיצרו איתי קשר