פנינה אופנתית – הבוטיק הכי אינטימי בהוד השרון

“הבוטיק של ענת” מספק חוויית קניה אופטימלית, דרך הקשר האינטימי, האותנטי והבלתי אמצעי שנרקם במפגש 1:1 בין ענת ללקוחותיה ומאפשר להתאים לכל לקוחה את פריטי הלבוש הנכונים והמדויקים ביותר המתאימים לה ולמבנה גופה.

 

ענת קרטס היא בעליה של “הבוטיק של ענת”, הממוקם במרחב גדול ומזמין בביתה שבהוד השרון. “הבוטיק של ענת” מספק מענה לספקטרום רחב של צרכים וסוגי לקוחות. הבוטיק מציע פריטי לבוש ייחודיים העשויים מבדים נעימים ואיכותיים וגזרות מחמיאות. בנוסף, מציע הבוטיק מגוון רחב של אקססוריז מיוחדים כמו צעיפים, תיקים, שרשרות ועוד. הבוטיק מציע פריטים של מעצבים מובילים רבים כמו רונן חן, סמדר גרושקא, טל בק, מיכל ארד, גבירה, 2sis וליין יבוא איכותי מאיטליה ומצרפת.

הבוטיק
הבוטיק של ענת

מהרגע הראשון שנכנסים ל- “בוטיק של ענת” מרגישים את עוצמת החוויה. המקום גדול, מזמין ומאיר פנים וכל אחת היורדת בגרם המדרגות מביעה התפעלות מהנגלה לעיניה. ענת יודעת להתאים את הבגד כך שיהיה נוח וגם שיגרום לך להרגיש זוהרת. את “הבוטיק של ענת” פתחה ענת קרטס לפני כשלוש שנים. זוהי עבורה קריירה שנייה, לפני כן, ענת עבדה 12 שנה באינפיניטי, קרן הון סיכון כמנהלת תפעול. במסגרת תפקידה ניהלה את צוות המזכירות ועסקה בעבודה מול משקיעים, בנקים וקרנות בחו”ל. “המשפחה והחברים סביבי חשבו ש-“ירדתי מהפסים” כששמעו שהחלטתי לעזוב את עבודתי מבלי שידעתי לאן מועדות פני. הם לא הבינו איך אני מוותרת על עבודה יוקרתית ומכניסה, על מעמד וכל הנלווה לכך, אבל לי היה ברור שזוהי החלטה נכונה. הגעתי לנקודה שבה הרגשתי שחוקה ותמיד חלמתי שיבוא יום ואתן דרור לצדדים ההפקתיים והיצירתיים שלי. בשבילי, היה מדובר בהגשמת חלום” מספרת ענת.

“בהתחלה, כשהרעיון החל לחלחל בי התחלתי במכירות ביתיות. רקמתי מערכות יחסים עם מעצבות אופנה והבאתי פריטי לבוש וארגנתי מכירות ביתיות אצל מכרות/חברות. כך למדתי מי קהל היעד שלי ומה בעצם הולך, מה נשים מחפשות. הקונספט של בוטיק ביתי היה מוכר לי מאוד מאחר וכך הייתי קונה במשך השנים. תמיד הייתי קצרה בזמן, אהבתי להתלבש ולא היתה לי סבלנות להסתובב בקניונים ורשתות. תמיד אהבתי בוטיקים קטנים. היתה חנות ביתית שהייתי פוקדת אותה מדי פעם, לוקחת כמה פריטים, עד לפעם הבאה.

אחרי כמה וכמה מכירות ביתיות הרגשתי שאני בשלה לפתוח מקום כזה בביתי. ארגנתי את המרתף שלי המשתרע על כל הקומה התחתונה בביתי ופתחתי את המקום ללקוחות לפי תיאום וזה היה המהלך הכי נכון עבורי. זה מאפשר לי לקבוע עם הלקוחות גם בשעות לא קונבנציונאליות לפגישה 1:1 וכך הן זוכות למלוא תשומת הלב שלי. הן מקבלות אצלי משהו אחר, מאוד אינטימי ואותנטי.  נשים הבוחרות לבדן בחנויות, לרב מורידות מהמדף את אותן גזרות מוכרות ואז כל הפריטים בארון שלהן מאוד דומים זה לזה. לקוחה שמוכנה לזרום איתי, אני לעיתים מוציאה אותה מהקופסה וחושפת אותה לגזרות חדשות. הלקוחות מדווחות שאצלי הן נחשפות לפריטים שהן לעולם לא היו מורידות בעצמן מהמדף.

כל אחת יוצאת במיטבה ועם פריטים רלוונטיים בלבד ויש חניה בשפע.

את הלקוחות שלי עוצרים אנשים ברחוב ושואלים ‘איפה קנית?’ וזה כרטיס הביקור הכי טוב שלי. אני מקבלת המון טלפונים והודעות מלקוחות שלא מפסיקות ללבוש את הפריטים שקנו אצלי ושהם תמיד נמצאים למעלה במדף – כבס ולבש”.

ענת קרטס
ענת קרטס

 

ענת לא מקובעת על סגנונות או טרנדים, אלא קשובה ללקוחותיה מתוך הבנה והקשבה עמוקה לצרכיהן. היא מדויקת מאוד ומתאימה את פריטי הלבוש לסגנונן ולמבנה גופן. “את האופנה והטרנדים אני משאירה מחוץ לבוטיק, זה לא מה שמנחה אותי. אם הטרנד הוא צהוב אבל זה לא מתאים לך אז זה לא רלוונטי. היום הכול הולך, פעם כשמישהי הלכה אחרת מהאופנה הסתכלו עליה כמו על עב”ם, אבל היום לכל אחת יש סגנון אישי. הכל הולך ושום דבר לא נראה מוזר. הלוק והפריטים שאני מתאימה הם על זמניים. יש לי טעם טוב שמדבר לקהלים שונים – מבוגרות, צעירות, מלאות ורזות. מה שמניע אותי היא ההנאה והסיפוק כשנכנסת מישהי שפופה ועם דימוי גוף נמוך ויוצאת עם ראש זקוף וחיוך מאוזן לאוזן. אני מקבלת את לקוחותיי בדיוק כפי שהן וגורמת להן להרגיש הכי נוח שאפשר. אני כל הזמן מכניסה מעצבים חדשים, סגנונות מגוונים ופריטים חדשים שמתעדכנים מדי שבוע. זה מאוד ממלא אותי וגורם לי סיפוק והנאה מרובים”.  

חזרה לחדשות ועדכונים

אני רוצה להשאיר פרטים ושיצרו איתי קשר