ביוטי סיטי / נעה ארבר

ביוטי סיטי טוקיו קימונו אלמביקה צילום אלירן אביטל (2)
עיצוב: אלמביקה

מדי שנה חוזר יריד ה”ביוטי סיטי” לגני התערוכה ובכל שנה נבחרת בירה בינלאומית אחרת כמקור השראה לתפאורה ולתכנים התרבותיים והאמנותיים של התערוכה. הרעיון להקים היכל יופי באווירה משתנה מדי שנה, נולד ביוזמתו ותמיכתו של “סופר פארם” והוקדש השנה, השמינית במספר הירידים שהיו עד כה, כהוקרה לטוקיו, אחת מבירות האופנה המובילות. תפאורת ההיכל, בהתאם לבחירה, עוצבה בהשראת מסורות יפניות קלאסיות, תרבות, אמנות ולבוש, קליגרפיה, קולינריה וטקסי אירוח יפני.

ביוטי סיטי טוקיו קימונו נסטיה צילום אלירן אביטל
עיצוב: נסטיה
ביוטי סיטי טוקיו קימונו ששון קדם צילום אלירן אביטל
עיצוב: ששון קדם
צילום_אלירן_אביטל_405
עיצוב: תמרה סלם

ביוטי סיטי- עיר היופי, הינו תואר מבטיח שהצליח גם לקיים את הציפיות ממנו. במרחבי ביתן מס. 1 אוכלסו מתחמים חווייתיים  של מותגי קוסמטיקה, איפור וטיפוח מקומיים ובינלאומיים, נוסף למתחמי טיפולים קוסמטיים הסבה ומנוחה, ושפע של מאכלים יפניים ובית תה, במסורת הטקסית של האירוח היפני.

היריד נפתח בערב גאלה מושקע ומזמין ובתצוגת אופנה שכללה שלוש גרסאות שונות של פריטי לבוש שהוצגו בליווי להקת הקצב והמחול “מיומנה”, ולהקת הבלט הישראלי שהציגה, במחווה ל- KIMONO היפני, ל-YUKATA- שמלה יפנית בגזרה המבוססת על חלוק הקימונו אך עם שרוולים ממותנים יותר, וכן במחווה למעיל HAPPI שהוא קימונו באורך של מקטורן.  הדגמים עוצבו על ידי מבחר מעצבים ישראלים שנתנו מענה מודרני אישי ללבוש היפני הקלאסי. כמו כן הוצגה קבוצה של עיצובים מחויטים בהשראה יפנית על ידי סטודנטים לאופנה משנקר. הקבוצה השלישית עוצבה בהשראת אופנת HARAJUKU, מונח שאומץ ללקסיקון האופנה, ומזוהה עם סגנון לבושן של  לוליטות משתפננות וצעירים שמפרים באופן בוטה את חוקי הנימוס והאנינות של האופנה האירופאית. סטיילינג שבניגוד לשלמותו של הקימונו המסורתי משקף את מחאת דור הצעירים כנגד מסורת הלבוש וההנעלה היפניים אך בעיקר את אחת ממהפכות האופנה שחצו את גבולותיה של טוקיו ויפן,  לעבר המרחב הבינלאומי.

צילום: אלירן אביטל

ביוטי סיטי טוקיו קימונו טובלה צילום אלירן אביטל
עיצוב: טובלה

חזרה לחדשות ועדכונים

אני רוצה להשאיר פרטים ושיצרו איתי קשר