איה עזריאלנט מציגה לכבוד טו” באב


לכבוד חג האהבה המתקרב, איה עזריאלנט גאה להציג את שרשראות האהבה המשתלבות זו בזו והופכות ללב המושלם.

ומי יתן לבי זכוכית עדי תראה בעיניך אהבתי” [ר’ שלמה אבן-גבירול]

חג האהבה מסמל שילוב של אוהבים זה בזו, אהבה בין גבר לאשה, בין אם לבת, בין חברה לרעותה. ביום שכולו אהבה, איה עזריאלנט, מעצבת התכשיטים הבינלאומית, גאה להציג מגוון שרשראות לבבות המעוצבת בטקסטורה כדורית המאפיינת את תכשיטיה ובשלל צבעים ושילובים: כסף נקי, כסף מושחר, כסף מצופה זהב צהוב 18 קראט וכסף מצופה זהב ורוד 18 קראט.

בתמונה נראים זוג שרשראות לב שלובות זו בזו על חוט משי, עשויות כסף טהור 925, מצופה זהב ורוד 18 קראט. האחת חלקה והשניה מעוטרת בטקסטורה כדורית עדינה. כל אחת ניתנת לענידה בנפרד או בשילוב זו בזו – המתנה המושלמת לאוהבים! מחיר השרשראות בנפרד נע בין 487 ל-686 ₪.

לאחרונה פתחה , מעצבת התכשיטים הבינלאומית, לאחר שנים של חיים ועשיה בארה”ב, את חנות הדגל הראשונה בעולם בקניון G צמרת הממוקם במתחם מגדלי   YOOבתל אביב. החנות כוללת מגוון קולקציות מרשימות הן בזהב והן בכסף אופנתי. בין הקולקציות המיוחדות ניתן לראות תכשיטים מפוסלים ומרשימים, תכשיטים המשובצים בכדורי קריסטל בוהקים, תכשיטים עם אבני חן ותכשיטים קלאסיים. כל תכשיטיה של איה מאופיינים בשילוב כוכב הים ובטקסטורה הכדורית המייחדים את המותג ומזוהים עם איה.

להשיג בחנות החדשה בקניון G צמרת

רח’ ניסים אלוני 10 תל אביב, 03-7167600

http://www.ayaonline.com/

חזרה לחדשות ועדכונים

אני רוצה להשאיר פרטים ושיצרו איתי קשר