“אם כבר” לקנות אז שישתלם לכולנו

זה היה רק עניין של זמן, לאחר המהפכה החברתית, שהחנות הזאת תקום ותעשה חסד עם כולנו. הכירו את “אם כבר” – החנות החברתית ברשת – שההיגיון הבריא והמוסר התקין ישלח אותנו לחפש קודם כל בה כל מוצר שנזדקק לו.

החנות נוסדה על ידי האגודה לבריאות הציבור ששמה לה למטרה לקדם אוכלוסיות נזקקות.  חלק מהרווחים מכל פריט שנקנה ב”באם כבר” ייתרם לעמותה של האגודה. ולא, אנחנו לא משלמים יותר ביוקר. להיפך, יש שם מחירים אטרקטיביים ומבצעים מפתיעים. בקיצור, קנינו בזול ועוד יצאנו צדיקים.

ברגע זה ממש מתבצעות אינספור רכישות של מוצרים ברשת. זה מהיר, זה משתלם וזה עובד. לצרוך – בלי לקום מהכיסא ועוד לחסוך את העמלה שנשלם על דמי השכירות של חנות פיזית בקניון מפואר, מה רע?

עכשיו תרבות צריכת הרשת אף עולה דרגה. לא רק יחס עלות – תועלת חומרי, אלא גם אחריות חברתית שמתממשת בכל קניה וקניה.

“אם כבר” היא החנות החברתית החדשה ברשת שמאפשרת לכם לרכוש בזול ואף לתרום לנזקקים בכל רכישה.
אם כבר

בריאות הציבור – יש דבר כזה

“אם כבר” היא יוזמה ברוכה של האגודה לבריאות הציבור בישראל – אגודה עצמאית שנוסדה בשנת 1972 על ידי משרד הבריאות, במטרה לקדם ולשפר את בריאות האוכלוסייה בארץ. האגודה לא הצטמצמה להגדרות הראשוניות של היבטים תזונתיים ובטיחותיים. היא שרטטה לעצמה חזון רחב שצריך לעניין את כולנו.

חלק מהחזון הוא יצירת שיתופי פעולה בין האגודה לבין יצרני המזון כדי לדאוג שלא יאכילו אותנו כל דבר. היום אנחנו כבר יודעים שכל מה שנכנס לגוף שלנו משפיע עלינו באופן מידי ומגדיר את איכות

חיינו. האגודה מנסה לצמצם ככל האפשר את הפער בין המזון המיוצר כתוצאה מאינטרסים כלכליים גרידא לבין השפעתו המיטיבה על בריאותנו.

וזו רק חזית אחת. בחזית נוספת האגודה יוזמת מיזמים שונים, כמו חנות “אם כבר” שמטרתם לאפשר גם לאוכלוסיות חלשות איכות חיים.

במקום שהרווחים על הטוסטר או על שואב האבק החכם שקניתם ילך כולו לכיסו של היצרן. חנות “אם כבר” דואגת שחלק מהרווח הזה יגיע חזרה לחברה במקומות שבהם הוא נדרש יותר מכל.

 איך זה עובד?

 אז זו הכתובת שלכם לרכישה הבאה: http://www.imkvar.co.il/. מעתה, בכל פעם שתזדקקו למוצר כלשהו – קודם כל בצעו בדיקה בחנות החברתית. האתר מציע לגולשים היצע מגוון של מוצרים, החל ממוצרי חשמל עבור במוצרי תינוקות וכלה במוצרי מזון. ב”אם כבר” קטגוריות רכישה שונות, וניתן למצוא שם כל דבר כמעט: החל מפינות ישיבה לחצר וכלה בשעון יד. בשלב הבא אתם יכולים לבחור לאיזו עמותה תרצו לתרום מתוך רשימת עמותות ובהן: אופק תעשיות – פרויקט מבית האגודה לבריאות הציבור, חברים לרפואה, מבט נשי – פרויקט מבית האגודה לבריאות הציבור, פעמונים, קו לחיים, מרכזי מתדון לנפגעי סמים, החממה – מרכז לנפגעי נפש של משרד הביטחון ועוד.

 כאשר תבצעו קניה באתר תקבלו דיווח מדויק כמה אחוז ממחיר הרכישה, הולך לעמותה שבחרתם.

בנוסף, תוכלו להרוויח כסף בכל קנייה אם תשתפו בפייסבוק את הרכישה שביצעתם.

 אז מה הרווחנו?

כן, אנחנו חיים בחברה חומרנית, מתלוננים על יחסי הון ־ שלטון, מגנים את החזירות הקפיטליסטית ונאנקים תחת עול יוקר המחיה. אבל בחיי היומיום, במעשינו, ברכישותינו, אנחנו ממשיכים להיות חלק ממה שמניע ומעצים את התרבות הזאת.

 באמצעות קניה בחנות החברתית ניתנת לכל אחד מאתנו האפשרות לשנות את פני הדברים מבלי לשלם יותר. להיפך. ובואו נתחיל בכך שהאתר מציב תחרות שתגרום להורדת מחירי השירותים והמוצרים בישראל. הורדה שתחזור אל כולנו.

הרווח מהרכישות שלנו יסייע למי שזקוק לכך באמת, ויאפשר לנו לתת יד ולדעת שמישהו נוסף הרוויח מהרכישה.

כל הכנסות האתר מושקעות בטיפוח הקהילה. אתר “אם כבר”  הוא אחת הסנוניות המרהיבות בדרך לשינוי חברתי. הוא מסמן את מגמת השינוי, שכולנו מייחלים לה, המתבטאת במחירים שפויים, נתינה וערבות הדדית.

אז “אם כבר” – מה אתם רוצים לקנות ולמי אתם רוצים לתרום היום?

חזרה לחדשות ועדכונים

אני רוצה להשאיר פרטים ושיצרו איתי קשר