האגודה לבריאות הציבור משיקה חנות חברתית לקראת חג הפסח

אם כבר -האגודה לבריאות הציבור משיקה את החנות החברתית- אם כבר המאגדת מגוון רחב של מוצרים, הנמכרים במחיר מוזל על פי הסכם שיתוף- פעולה עם חברות שמעוניינות לקחת חלק בפרויקט הדדיות חברתי. חלק יחסי מהמחיר המשולם עובר כתרומה לעמותה למען אוכלוסייה נזקקת. מכאן גם שמה של החנות- אם כבר, תחת התפישה שאם כבר קונים מוצר, למה לא לקנות את אותו המוצר ממש במחיר מוזל ברשת, ואם כבר ברשת, למה לא לקנות דרך אתר המעביר חלק מהכסף שאתה משלם למטרה טובה ולאדם נזקק. האתר מקדם רעיון של צרכנות אחראית ופיתוח מודעות ציבורית לפערי המחירים בין מחירי הרשת והמחירים המונהגים בקניה ישרה בחנויות. כאמור, האתר מקדם גם את הרעיון של תרומות וסיוע כספי לעמותות דרך צרכנות יומיומית. במקרה זה, חלק מהכסף המשולם על ידי הצרכן עבור כל רכישה, יועבר כתרומה לפרויקט “מפרשים” של האגודה לבריאות הציבור. פרויקט “מפרשים” הנו למעשה שירות שיקום תעסוקתי עבור אנשים בעלי מגבלה פסיכיאטרית, המספקת סביבה תעסוקתית תומכת ומוגנת וליווי בתהליך החלמתם.

 האגודה הגדירה לעצמה את המושג “אחריות חברתית” – צורך  באחריות של אדם לרעהו, מחויבות של אחד לשני וצורך לתרום לקהילה במטרה ליצור חיים נוחים וקלים יותר. זאת על רקע המחאה החברתית

והמודעות המתעצמת והולכת של הציבור כאזרחים וכצרכנים לחובותיו וזכויותיו שהתפתחה מאוד בישראל בשלוש השנים האחרונות.

 חברת נעמן גרופ בע”מ החליטה לשתף פעולה עם המטרה הטובה העומדת מאחורי הרעיון ועם תפישת הקניה החברתית  והודיעה כי תשיק סט סירים חדש לגמרי באתר אם כבר לקראת חג הפסח הקרוב. 

לאתר:  www.imkvar.co.il

האגודה לבריאות הציבור הינה עמותה- מלכ”ר- עצמאית שנוסדה בשנת 1972 על-ידי משרד הבריאות. לאגודה חזון של קידום איכות החיים על-פי שלושה עקרונות: איכות, שיוויון ויעילות בתחומי הבריאות והרווחה.

חזרה לחדשות ועדכונים

אני רוצה להשאיר פרטים ושיצרו איתי קשר