הטרנד החדש – עיצוב פלסטי של תנוך האוזן / הלגה רקנטי

אם עד היום בקושי שמתם לב איך נראה תנוך האוזן שלכם, כדאי שתשנו גישה. בעקבות טיפול חדשני שהפך לטרנד החדש באירופה ובארה”ב והגיע כעת גם לישראל, ניתן למלא תנוך נפול וחסר נפח גם ללא ניתוח, על ידי הזרקת חומצה היאלורונית (בביצוע רופא פלסטיקאי) המשיגה תוצאה טבעית ומדהימה, ללא צלקות, סימנים או כאבים.

 

“האוזן החיצונית מורכבת מאפרכסת האוזן, תעלת האוזן, והמשטח החיצוני של עור התוף שהוא תנוך האוזן”, מסבירה הלגה רקנטי. “העור שמחבר בין הפנים לאוזן מאבד עם הגיל נפח ואלסטיות וכתוצאה מכך נוצרים קמטוטים בנקודת החיבור. תנוך האוזן מאבד אף הוא נפח עם השנים ואנו רואים שהתנוך מקבל קמטוטים, שמסגירים מאוד את הגיל. גם מי שעונד עגילים סובל מקמטים אנכיים מהחור של העגיל כלפי מטה. עד היום הדרך להתמודד עם התופעה הייתה רק בעזרת ניתוח פלסטי, אך בזכות טיפול חדשני המבוסס על נפלאותיה של החומצה היאלורונית ניתן לעצב את תנוך האוזן ולהשיב מחדש את הנפח שאבד עם השנים, ללא צלקות, סימנים או כאבים, בזכות קרם אילחוש מיוחד. תוצאת הטיפול מידית ומאפשרת חזרה מידית לשגרה. מדובר בדוגמא נוספת ליכולות המופלאות של החומצה היאלורונית בטיפול ובטיפוח העור”.

“היום כולנו יודעים את מה שהאסתטיקה הרפואית יודעת כבר שנים – החומצה היאלורונית היא בעלת יכולת יוצאת דופן לספוח אליה כמות אדירה של מים ולחות. בנוסף, היא גם אנטי אוקסידנט (נוגד חמצון) מעולה. ביכולתה ללכוד רדיקלים חופשיים הנוצרים בעור בתהליכים דלקתיים או כתוצאה מחשיפה לקרינת UV . תכונה זו מקנה לה אפקט אנטי-אייג’ינג מצוין. בעזרת הטיפולים החדשניים ניתן לכוון את החומצה היאלורונית ליעדים ספציפיים, כפי שאנו מבצעים בטיפול הספציפי בתנוך האוזן, בזכות שיטת החדירה הטכנולוגית החדשה, המשיגה מקסימום תוצאות במינימום זמן”.

*הלגה רקנטי היא מפתחת שיטת שלושת השלבים של Helga (טיפול, שינוי, שימור) המבוססת על מטרות ותוצאות מדויקות, ועל טיפול כולל בשורש הבעיה מעבר לטיפול בתופעות הלוואי והסימפטומים. השיטה שפיתחה משלבת בין עבודה פנימית (תפריטים לתזונה נכונה, תוספי מזון ושינוי באורח החיים) לבין עבודה חיצונית (תכשירים ייעודיים, קרמים ומכשור מתקדם), היוצרים מעטפת טיפול כוללת והוליסטית, בעלת השפעה משמעותית וארוכת טווח על מצב העור.

http://helga.co.il

חזרה לחדשות ועדכונים

אני רוצה להשאיר פרטים ושיצרו איתי קשר