המתנה המושלמת לט”ו באב – פיקאבוק

קירות משפחה מעוצבים הפכו לחלק בלתי נפרד מהתכנון של עיצוב חלל הבית ומעבר ליופי ולנראות, יש להם ערך רגשי ומקרב.

 

ט”ו באב, זהו תזמון מעולה ליצירת קיר משפחה ולתיעוד החוויות המשותפות על קיר מעוצב ומרהיב. חברת Picabook החברה המובילה בישראל להפקת אלבומים דיגיטליים, הרימה את הכפפה ומשיקה קוביות פיקסל, הפתרון הפשוט והאיכותי לעיצוב הקיר והמתנה המושלמת שתחמם את הלבבות.

תמונות “פיקסל” לעיצוב הקיר של חברת Picabook הן קוביות המודפסות באיכות מעולה ונדבקות לקיר על ידי פסי דבק מיוחדים הנצמדים לקיר בלחיצה וניתן להדביק ולהסיר ללא פגם לקיר. בין אם בחרתם לשים אותן בריבוע או בתפזורת, העיקר שתדפיסו אותם עם התמונות הקסומות של אלה שאתם אוהבים ותוכלו ליצור את הקיר שיעלה לכם חיוך על השפתיים בכל פעם שתחלפו על פניו. התמונות מגיעות בגודל של 20 על 20, עם מסגרת מבליטה, השומרת על התמונה. יש אפשרות למסגרת לבנה או למסגרת שחורה וכן, למסגרת פנימית.

חברת Picabook היא החברה הראשונה בישראל בתחומה, מאחוריה ניסיון של 15 שנה בהפקת אלבומים דיגיטליים בהתאמה אישית. החברה מתגאה במוצרים האיכותיים ביותר ובשירות היעיל והנוח ביותר עבור לקוחותיה. חברה פורצת דרך, המביאה את החידושים והפיתוחים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר בתחום אלבומי התמונות הדיגיטליים בהתאמה אישית. המוצרים המובילים של החברה הם אלבומים דיגיטליים בכריכה קשה במגוון עשיר, במבחר גדלים וסגנונות, לוחות שנה במגוון דגמים ואופציות לעיצוב והתאמה אישית וכן, הדפסות ענקיות על בד קנבס ההופכות לתמונות על הקיר, באיכות ובחדות כמו בתמונה המקורית. למוצרי הליבה נוסף לאחרונה שירות של עריכת סרטונים מתמונות אלבום וקטעי וידאו –PIC-A-CLIP.

ניתן להשיג ב: https://www.picabook.co.il

 

חזרה לחדשות ועדכונים

אני רוצה להשאיר פרטים ושיצרו איתי קשר