העם עם מזומן

נמאס לכם לקנות בכרטיסי אשראי ולשלם עמלות ישירות ועקיפות לכל העולם ?איגוד מזומן
איגוד מזומן סי.או.איי.אל הוא אתר אינטרנט כלכלי – חברתי חדש שמציע לכם להזמין מוצרים ושרותים במזומן – ורק במזומן. נכנסים, בוחרים, מקבלים הודעת ס.מ.ס בסגנון “מזל וברכה” והולכים ישר לקופה. המיני מרקט ביהוד והפיצוחים משוק לוינסקי כבר בפנים.

המיזם פועל באמצעות אתר אינטרנט, שמטרתו להוריד את מחיריהם של מיליוני מוצרי צריכה ושירותים בסיסיים במשק, ולסייע בידיהם של כחצי מיליון עסקים קטנים ובינוניים להתיר את עניבת החנק של הבנקים ולהשתחרר מחיבוק הדוב של חברות כרטיסי האשראי.

יזמי איגוד מזומן טוענים שבכלכלה אין ניסים, ועל כן התוצאה של תשלום בכרטיסי אשראי היא פשוטה: מוצר באשראי הוא מוצר יותר יקר. בניגוד לטענה המתוקשרת של חברות כרטיסי האשראי שזה לא עולה לנו כסף, זה דווקא עולה – והרבה. “תשלומים בלי ריבית” ו”אשראי חינם” הם מוצרי דמה, מבית היוצר של משרדי פרסום עתירי תקציבים. “תשלומים בלי ריבית” עולים לבעל העסק כסף רב, וכדי להרוויח או לפחות לשרוד, הוא חייב לגלגל אותם בעקיפין על הגב של כולנו.

מזומן סי.או.איי.אל טוענת שהכסף שאנחנו מרוויחים הוא שלנו ורק שלנו. אם נשכיל לגלגל אותו בינינו, במעגל סגור של מיליוני קונים ומוכרים, ובמזומן בלבד– נחסוך הרבה כסף ונסייע למאות אלפי בעלי עסקים לעמוד בנטל המימון השוטף ובתזרים המזומנים, להוריד מחירים, לשרוד את המאבק היום יומי על פרנסתם ולהחזיר את השליטה על הכסף לידי הציבור.

האתר, שהקונספט ומודל הפעילות שלו הפשוט להפליא שלו הם ראשונים מסוגם בעולם, עלה לאוויר רק לאחרונה, אולם בעלי העסקים הקטנים כבר החלו “לגלות” אותו, מפה לאוזן. עד עתה כבר נרשמו אליו לא מעט עסקים שהבינו שיותר כדאי מזומן ולא אשראי. בימים אלה עולות לאוויר מאות הצעות ראשונות ומגוונות להנחות מזומן, בניהם: קוטג’, חלב ולחם פרוס ביהוד, תבלינים, שמן זית ופיסטוק חלבי בשוק לוינסקי, שיפודים בראש פינה, זרי פרחים בחיפה, תכשיטים בגדרה, אופניים בקרית שמונה, עיצוב שיער, אייפון 5, מחשב נייד ועוד. כל אלה כאמור, הם חלק קטן ממגוון המוצרים והשירותים המתחדשים יום יום, ב”מזומן” ובמזומנים בלבד.

המיזם פועל תחת הסלוגן “העם עם מזומן”והוא קונספט שפותח על ידי ממי גולן (ממציא ויזם מחסני חשמל, המכרז של המדינה, ירחון התקשורת ועוד). עם צוות ההקמה נמנים רוני קליינפלד ( לשעבר מנכ”ל רשת שוקן, מנכ”ל הד ארצי ועוד ), הבמאי ואיש הקולנוע רוני ניניו, עו”ד אבי נאמן (יו”ר המרכז האולימפי בהרצליה), המהנדס ואיש חיל האוויר אודי דגן (מנכ”ל לוליין), המעצב נעם לבקוביץ’, אור וסתיו גולן, שלומי יום טוב, איתי שוורץ וירון וזאנה.

יזמי איגוד מזומן מעריכים כי עד סוף 2014 יירשמו לאתר כ –20,000 בעלי עסקים קטנים ובינוניים וכ –200,000 לקוחות פרטיים – ברובם מסורבי אשראי של המערכת הבנקאית וחברות כרטיסי האשראי. רבים אחרים, לטענתם, יירשמו מטעמים אידאולוגיים או פשוט כדי לחסוך כסף טוב. בכוונת איגוד מזומן להנפיק לאלה כרטיס חיוב מבנק זר ( “דביט קארד” ), חינם אין כסף, ללא עמלות שורה וללא דמי סליקה.

mezooman.co.il

לאתר מזומן- http://mezooman.co.il/mz

התמונה באדיבות: Alex Proimos 

חזרה לחדשות ועדכונים

אני רוצה להשאיר פרטים ושיצרו איתי קשר