הפתרון המושלם לעונת הטיולים: לעצב את הבית עם קולאז’ קנבס יפהפה / Picabook

יוצאים לטיול בקיץ? מהיום, תוכלו להכניס את זיכרונות הטיולים, הילדות, הרומנטיקה והאירועים המשפחתיים לתוך הסלון, בעזרת קולאז’ מרשים של התמונות שלכם בתוך קנבס. Picabook, החברה הראשונה בישראל, מאחוריה ניסיון של 20 שנה בהפקת אלבומים דיגיטליים בהתאמה אישית, מביאה בימים אלו לישראל את הטכנולוגיות המתקדמות בעולם בתחום הדפסת צילומים על קנבס. בעזרת הטכנולוגיה החדשה של Picabook ניתן ליצור תמונה חדשה ממגוון של תמונות שונות, או ליצור קולאז’ של תמונות שונות, ולקבל תמונה אחת גדולה ויפהפייה.

מדובר בפתרון נהדר למי שרוצה ליצור מראה מיוחד בביתו, בעזרת תמונות משפחתיות שהדפיס, המשולבות זו לצד זו. באמצעות הדפסה על קנבס, קולאז’ התמונות נראה מושך, מיוחד ויפה הרבה יותר, ואפשר לתלות אותו בכל מרחב שרוצים, בסלון של הבית או בשאר החדרים. בעזרת הטכנולוגיה החדשה, ניתן גם ליצור תמונה חדשה ממגוון של תמונות שונות, או ליצור קולאז’ של תמונות שונות ולקבל תמונה אחת גדולה יפהפייה. אלו יכולות להיות תמונות מטיולים ליעדים שונים, תמונות של אנשים שאוהבים ועוד מבחר בלתי רגיל של אפשרויות. את הקולאז’ הגדול, שמושך את העין, אפשר לתלות על קיר בולט בסלון ולהוסיף, באופן הזה, הרבה סטייל. ההדפסה איכותית ביותר והתמונות שומרות על צבען לאורך שנים ארוכות ואינן דוהות. אפשר, אם רוצים, להדפיס כמה תמונות על קנבס וליצור כמעין קולאז’ על ידי תלייתן זו בסמוך לזו.

התמונות שלנו מהילדות, מהטיולים ומהאירועים המשפחתיים, מספרות סיפור. קולאז’ התמונות המודפסות על הקנבס הגדול הן מזכרת נפלאה, שאותה אפשר לשתף עם כל מי שבסביבה. ההדפסה איכותית מאד והתמונות שומרות על צבען לאורך שנים ארוכות ואינן דוהות. חשוב להקפיד ולהתאים את התמונות לשאר האלמנטים, ולקחת בחשבון גם את הסגנון העיצובי ששולט באותו מקום. יחד עם זאת, וזה היופי של התמונות, לרוב הן מתאימות לכל מקום ולכל סגנון, ובמקביל הן מביאות אתן משהו קצת אחר. אמירה אישית וסטייל המאפיין את המצלם. שירותי הדפסה על קנבס קולאז’ מספקים מענה מצוין הן לאנשים פרטיים והן לבעלי עסקים, המעוניינים לתת דגש לנראות המרחב בו הם נמצאים.
מבצע לקיץ 35% הנחה – הדפסת בד קנבס 45X30 ס”מ ב- 122 ₪ במקום 187 ₪. (מחיר משתנה בהתאם לגודל)

תמונה ממוסגרת – כי גם לקיר שלך מגיע Picabook.
מוצר חדש נוסף מבית Picabook כולל הדפסת ענק של תמונתך, ממוסגרת במסגרת איכותית. ניתן לקבל את המוצר בתוספת זכוכית וגם בשילוב של פספרטו – מסגרת קרטון משוקעת מתחת לזכוכית.
מבצע לקיץ 35% הנחה – תמונה ממוסגרת בדגם קלאסי 70X50 ס”מ ב- 215 ₪ במקום 331 ₪ (מחיר משתנה בהתאם לגודל)

לאתר Picabook >>

חזרה לחדשות ועדכונים

אני רוצה להשאיר פרטים ושיצרו איתי קשר