זדקה- יוצרים סגנון חיים

מותג היוקרה ארונות זדקה מתגאה בותק וניסיון של ארבעים וארבע שנים, איכות בלתי מתפשרת, היכרות מעמיקה עם הצרכן הישראלי וחדשנות תמידית בתחום ארונות חדרי השינה וחדרי הארונות

 queen1חברת זדקה הוקמה ע”י יהושע שורש לפני ארבעים וארבע שנה. לפני כעשור הצטרף אל יהושע כשותף אריק אלבז, בעקבות רצונו של יהושע להצעיר את החברה ואת הסגנון העיצובי. בשלוש השנים האחרונות, מרב זמנם ומרצם של השותפים הושקע בשיפור מפעל החברה והפיכתו למתקדם יותר. לאחרונה נכנס ניסים יחזקאליכשותף לחברה. הבעלות החדשה נותרה נאמנה למדיניות הבלתי מתפשרת של החברה בנושא איכות החומרים מהם היא מייצרת את הארונות, ובתחום השירות המעולה שהיא מעניקה ללקוחותיה מאז ומתמיד.

זדקה מתמחה בייצור ושיווק של ארונות דלתות וחדרי ארונות. ארונות עם דלתות כוללים -ארונות עם דלתות הזזה, שהינה תחום ההתמחות של החברה, וארונות עם דלתות פתיחה.

הזזה1-960x690בקטגוריה של ארונות הזזה קיימים שלושה סוגים עיקריים: ארונות הזזה מלמעלה למטה, “מרחפת” באוויר ללא מסילות נראות לעין, וטכנולוגיה נוספת, מתקדמת יותר, של דלת שהיא גם מרחפת וגם נסגרת בקו אפס- בקו אחד. זאת, להבדיל מדלתות הזזה בהן דלת אחת בולטת יותר מהשנייה.

 זדקה הינה החנות המתמחה היחידה המציעה גם ארונות לאמבטיה. בין שלל החברות המייצרות ארונות וחדרי ארונות, בולטת זדקה בזכות העצוב המודרני והנקי, החדשנות שחרטה על דגלה כקו מנחה לחשיבה העיצובית, ובעיקר בשל העובדה כי החברה מסוגלת להתאים כל מוצר ממגוון המוצרים שלה לכל לקוח, בכל גודל ובכל חלל. המוצרים אינם כפופים לגדלים סטנדרטיים הנקבעים לפי מידות בניה ידועות, אלא דינמיים ומשתלבים בכל תכנון אדריכלי.

pliz1

כיום, כאשר התאמת ארונות וחדרי ארונות נעשית על פי רוב תוך התייעצות עם אדריכל מוסמך, נלקח בחשבון גם נושא התאורה והמרא  של חלל הפנימי של הארון. בכך מובילה זדקה את התחום כאשר כל מוצריה כוללים פתרונות חשמליים שאינם תלויים בתאורת החלל המקורי בבית שיועד לכך. עדויות לכך ניתן למצוא באתר החברה ובקטלוג המוצרים המרהיב שלה. לפרטים נוספים: http://zedka.co.il/

חזרה לחדשות ועדכונים

אני רוצה להשאיר פרטים ושיצרו איתי קשר