יגר מאסטר עם טיפים לשנה האקדמית

איך ללמוד נכון, ולהצליח לאורך השנה האקדמית 
לא משנה אם אתם סטודנטים שנה א’ או סטודנטים שנה ד’, כולנו זקוקים לטיפים טובים כדי להצליח בלימודים

400

• הניסיון עושה את ההבדל  –  תתרגלו, תתרגלו, תתרגלו! אל תחכו לימים האחרונים לפני המבחן, תשאלו שאלות לאורך כל הסמסטר כדי להבין איך להצליח בשאלה הבאה שתעשה לכם חיים קשים.

• תנהלו את הזמן נכון – תגדירו יעדים יומיים ותכתבו אותם כל בוקר. תנסו לתזמן כל משימה, ותבדקו בסוף כל יום אם ביצעתם אותה וכמה זמן לקח לכם. כך המשימות יהפכו מוחשיות ותרגישו מחויבים ללוח הזמנים היומי. אל תעמיסו על עצמכם יותר מדי, תהיו ריאליים.

• תלמדו איך ללמוד – לאחר שהכנתם לוח זמנים יומי, תבדקו את עצמכם ותשאלו – באילו שעות ביום אני לומד באופן הכי יעיל? אחרי כמה שעות לימוד אני צריך הפסקה? אני לומד יותר טוב לבד או בקבוצה? כך תלמדו מהן שעות השיא שלכם, מהן מגבלות הזמן שלכם ואיך תלמדו באופן הכי אפקטיבי עבורכם.

• פתרו בחינות גם במהלך הסמסטר – הלחץ בתקופת מבחנים משחק תפקיד, לכן כדאי להגיע רגועים ומוכנים עד כמה שאפשר.  אם תפתרו מבחנים משנים קודמות במהלך הסמסטר, תוכלו להבין מה צפוי לכם ולהיערך בהתאם.

• היחשפו לכמה שיותר בחינות לאורך זמן – ככל שתחשפו ליותר בחינות כך תגיעו יותר מוכנים, וביום המבחן לא תופתעו והוא יראה מוכר. אחרי שכבר ראיתם את השאלות בווריאציות כאלה ואחרות, הפתרונות כבר יצופו מתוכן.

• הכול מתחיל באורח חיים בריא – הקפידו על שינה טובה, תזונה נכונה ופעילות גופנית שעושה טוב. אורח חיים בריא תורם ללמידה ומשפר את איכות החיים.

בהצלחה ☺

רוצים לשמוע עוד? כנסו לאתר >> https://bit.ly/2Mc4Wn0
ולדף הפייסבוק >> https://bit.ly/2Wngnf8

חזרה לחדשות ועדכונים

אני רוצה להשאיר פרטים ושיצרו איתי קשר