להשקיע בחיים ולא במתים

לראשונה בישראל, גלריה Art&Twist יוזמת מכירה פומבית של הכוכבים העולים בשמי האמנות הישראלית העכשווית, בדגש על איכות היצירות ועל רמת מחירים ריאלית עבור הציבור הרחב.

 

המכירה הפומבית תתקיים באולם ירון ירושלמי, סוזן דלל, ב-3 למרץ החל מהשעה 19:30.

במכירה יוצגו יצירות מקוריות בלבד של אמנים חיים ופעילים, בטווח מחירים ממאתיים דולר ועד 15,000 דולר.

 

אם אתם מעוניינים להשקיע באמנות, איסוף עבודות של אמנים מתעוררים ומבטיחים היא הדרך הטובה ביותר להתחיל. זהו הקונספט העומד מאחורי המכירה הפומבית של גלריה Art&Twist, וכדי להמחיש זאת תקשיבו סיפור – דורותי והרברט ווגל, זוג ניו יורקים תפרנים, הוא עובד דואר והיא ספרנית, שבשנות ה-60 וה-70 חסכו את כספם המועט כדי לרכוש יצירות קטנות של אמנים מתחילים. לאחד האמנים המתחילים האלה קראו אנדי וורהול, ואוסף היצירות שקנו בני הזוג בכמה מאות דולרים שווה היום כ- 2 מיליארד דולר (!).

 

לראשונה בישראל, משיקה גלריה Art&Twist מכירה פומבית, הכוללת יצירות של אמנים ישראלים. זו הפעם הראשונה בה תערך מכירה פומבית של אמנות עכשווית הכוללת יצירות מהארץ ומהעולם, כשהדגש הוא על איכות היצירות ועל רמת מחירים ריאלית עבור הציבור הרחב.

האוסף שיוצג במכירה הפומבית כולל ציורי שמן על בד ועץ, אקריליק על בד, אקוורל, צילומים, פסלים ועוד. בין האמנים הידועים המציגים את יצירותיהם נמצאים, ניני אלפסה, אלדד פניני, נחום אלישימוב,  שרית גורה, בני גסנבאואר, אולגה סוסלובה, אלה ברסקי,  מיכל שמעוני, מריטה מילקיס, אביחי כהן, שמואל חג’ג’, פרידה רוט ששון, אולגה סוסלובה, יריב אווס פרימוסט, נורית שני

תצוגה מוקדמת של היצירות תתקיים בתאריכים- 1-2-3/3/15 בין השעות 12:00-20:00.

 אירוע המכירה הפומבית יכלול הופעת בלוז מקדימה ומזנון מפנק. הכניסה חופשית.

Oil on Canvas   Nurit Shani    Child at sea   80x100 

גלריה Art&Twist יוצרת קונספט מקורי ובמה חדשה לאמנים צעירים ומבטיחים ולאמנות עכשווית וייחודית, דרך הצגת יצירות אומנות של עשרות אמנים ישראלים איכותיים. מנהל הגלריה ויזם המכירה הפומבית  הוא רון לאופר, אשר סינן בקפידה את האמנים החדשים והמבטיחים והצליח לאצור אוסף אמנות איכותי ומרשים ברמה מוזיאונית. ” Art&Twistיוצרת קונספט ובמה חדשה לאמנים עכשוויים ולאמנות מקורית וייחודית, לעומת בתי המכירות הקיימים אשר מציגים ומוכרים את אותם האמנים ואת אותם היצירות כבר עשרות שנים”, אומר לאופר. “הגלריה מייצרת סצנת מכירה קלילה יותר, שבה ניתן לרכוש יצירות עכשוויות, מלהיבות ואיכותיות ישירות מהאמנים, שרובם בוגרי בצלאל. הגלריה מביאה לקהל חובב האמנות, אמנות עכשווית במחירים שפויים, המאפשרת לכל אדם לרכוש יצירות גדולות ומבטיחות שבעוד מספר שנים, ערכם עשוי להגיע לפי עשר מערכם כיום, וזאת לעומת היצירות הנמכרות בבתי המכירות, שמחירם כבר הגיע למקסימום. יצירות האמנות באוסף מהוות הזדמנות חד פעמית למשקיעים ולאוהבי אמנות להשקיע ביצירות שערכן הכספי רק יילך ויגדל…”.

Mahane Yehuda Market   BENI GASSENBAUER  2200$ - 2500 $      2013     103x67 framed watercolor 

לגלריה Art&Twist קשרים הדוקים עם גלריות ידועות בברלין, פריז, ניו יורק, מיאמי ומקסיקו, והיא משמשת ככלי שיווקי ליוצרים השונים, המאפשר להם לחיות כראוי מאומנותם.

“הייחוד שלנו, ביחס לשאר בתי המכירות, הוא בכך שאנו מוציאים בפעם הראשונה בישראל מכירה פומבית שכל כולה אמנות עכשווית. לא אמנות של מתים אלא של אמנים חיים. אנו נותנים להם את האפשרות להציע את מכירותיהם ישירות ללקוח במכירה פומבית וללא תיווך. בתי המכירות המסורתיים נוגעים רק באמנים מתים או באמנים בעלי שם, ופה יש פתח והזדמנות ראשונית בארץ לאמנים ישראלים צעירים ומבטיחים ברמות הגבוהות ביותר, שחלקם מופיעים באוספים ובמוזיאונים מובילים בכל רחבי העולם”.

חזרה לחדשות ועדכונים

אני רוצה להשאיר פרטים ושיצרו איתי קשר