לוחות שנה אישיים – להיזכר ברגעים מקסימים מבלי לצאת מהבית / פיקאבוק

אפליקציה חדשה של חברת PICABOOK מחדשת את המסורת המקסימה של לוח שנה אישי  המזכיר לנו רגעים בלתי נשכחים ואת היקרים לנו מבלי לצאת מהבית

המתנה האידיאלית לראש השנה והחגים

זוכרים איזה כיף זה לקבל לוח שנה עם תמונות של הילדים? בתקופת הקורונה זה אפילו כיף יותר. בתקופה זו שבה ארוחות החג מרובות המשתתפים נמצאות בסימן שאלה, ניתן יותר מתמיד לשמח את הקרובים לנו עם מתנה של לוחות שנה אישיים, עם כל הזיכרונות המתוקים. חברת PICABOOK  מחדשת את המסורת המקסימה של לוחות שנה עם אפליקציה פשוטה ונוחה להפעלה, המאפשרת יצירה של לוחות שנה אישיים במינימום זמן, הבחירה האידיאלית למתנת חג מרגשת. לוחות השנה האישיים יעזרו לנו להיזכר ביקרים לנו, להתמוגג מהמתיקות של הילדים/הנכדים/האחיינים שלנו ואף להיזכר ברגעים מרגשים מתקופת הקורונה, וכל זה מבלי לצאת מהבית.

בלוח שנה משפחתי יש  עשרות אירועים שונים, ימי הולדת, ימי נישואין וכו. במשפחות גדולות יש למעלה מ- 200 אירועים בשנה. מלבד הזיכרונות המקסימים והתמונות היפות, היתרון הגדול של  לוחות השנה האישיים של חברת PICABOOK  היא היכולת לסמן ימי הולדת, כך שתקפוץ לנו תזכורת מדי חודש בחודשו, וכך לא נפספס אף אירוע חשוב. דבר זה שימושי במיוחד לאלה שבורכו בנכדים רבים… בנוסף, האירועים שנרצה יעברו בצורה אוטומטית לשנה הבאה, מבלי שנצטרך להקלידם מחדש.

לוח השנה של חברת PICABOOK יישאר איתנו לשנים ארוכות, כך שניתן לעדכן בכל שנה מחדש את הלוח שיצרנו, עם תמונות חדשות. תאריכי האירועים שהקלדנו בשנה שעברה יקפצו שנה קדימה בלוח החדש. בכך מתאפשר לנו ליצור בתחילת כל שנה חדשה, לוח חדש המשמר את הרגעים היפים מהשנה החולפת.

האפליקציה אינה דורשת התקנה ומאפשרת לערוך במהירות לוח שנה מרגש. העריכה נעשית באמצעות עורך online ללא הורדת תוכנה.

ראשית, משנסים מותניים, פותחים את תיקיית הגלריה בנייד ובוחרים 14 תמונות: (2 חודשי ספטמבר (למשל) +11 החודשים שביניהם + תמונת שער. לאחר שבחרנו, מגיע שלב העיצוב, והוא קל ומהיר:

  • לכל חודש/עמוד ניתן לבחור את סגנון העיצוב וצבע שלה.
  • לכל תאריך/אירוע/יום הולדת ניתן לשתול טקסט או תמונה.
  • ניתן להחליט מאיזה חודש להתחיל את הלוח.
  • ניתן לבחור בין לוח לועזי ללוח עברי.
  • ניתן לקבוע עם/ללא תצוגה של זמני כניסת ויציאת שבתות.

את לוחות השנה שניצור, ניתן להדפיס במספר גדלים ודגמים:

לוח שנה שולחני: 28 על 13 ס”מ  /  מחיר: החל מ-  35 ₪

לוח שנה קלאסי לתליה: 21 על 29.7 ס”מ /  מחיר: החל מ-  35 ₪

לוח שנה כפול לתליה: 28 על 42 ס”מ  /  מחיר: החל מ-  48 ₪

לוח עד לתליה: 14 על 38 ס”מ  /  מחיר: החל מ-  35 ₪

את כל לוחות השנה ניתן להשיג ב: https://www.picabook.co.il/HE-IL/Calendars.asp

תשכחו כל מה שידעתם על אלבומים דיגיטליים! Picabook מביאה בימים אלו לישראל תוכנות ואפליקציות חדשות, היוצרות את השילוב האופטימאלי בין עולמות הסטילס והווידאו, והופכים את זיכרונות הטיולים שלכם, לחווייתיים, אינטראקטיביים ונגישים.

 

חזרה לחדשות ועדכונים

אני רוצה להשאיר פרטים ושיצרו איתי קשר