ליאורה חשין מתעדת ומשמרת אמנות מתכלה

 

“בעבודותיה מן השנים האחרונות חושפת ליאורה חשין את התת-מודע של החברה שלנו ושל החיים שלנו בישראל כפינה קטנה וייחודית בעולם המערבי. ליאורה גילתה כי מתחת ובין ה”לכלוכים” והגרפיטי חסרי התוחלת על הקירות בעיר כמו תל-אביב יש פנינים נדירות של יופי, ושל היגדים עלינו ועל החיים שלנו”.
– פרופ’ שולמית  קרייטלר, תל אביב.

book-4_resize


שניים מספריה של ליאורה חשין, חוזרים בימים אלה למדפים.  את ספריה היא  כותבת, מצלמת, עורכת, מפיקה ומוציאה לאור. חשין היא בוגרת לימודי לשון עברית ובלשנות באוניברסיטה העברית ובוגרת חוגים לצילום ולאמנות במוזיאון ישראל, בבצלאל ובמסגרות פרטיות, ועוסקת בצילום, כתיבה ועריכה. 
לאחרונה הוציאה לאור ספרים אחדים, וביניהם שניים שעוסקים באמנות רחוב:

Befriend Your Demon – אמנות רחוב בתל אביב.
Do Not Disturb – אמנות רחוב בישראל (בירושלים, חיפה, עפולה, שדרות, הרצליה, כפר סבא, נצרת וגם תל אביב).

רוב רובם של הדימויים בספריה נמחקו או הושחתו ואינם עוד על הקירות. בנוסף לדימויים מהארץ, מכילים ספריה של חשין גם תמונות מהעולם, מילון מונחים של אמני רחוב ומאמרים שדנים בנושאים שונים – מה בין גרפיטי לאמנות רחוב, מה זה פוסט גרפיטי, מה מאפיין את אמנות הרחוב בישראל, האם גרפיטי הוא ונדליזם ועוד.

cover4-int

 

“צילומיה הטורדים של ליאורה חשין גואלים את המראות בני החלוף מתהום הנשייה. במיומנות, באירוניה ובעין רגישה היא מיטיבה לתעד את הדֶיהָ הצורמים של האמנות המצויה על הקירות הקורסים, תוך שהיא הופכת אותם ליצירות אמנות, מסקרנות מן הפן החזותי והפסיכולוגי”.
– לואיס סטבסקי, ניו יורק.


הספרים מודפסים במהדורות קטנות על נייר מיוחד והם דו לשוניים – בעברית ואנגלית. ניתן למצוא אותם בחנויות מובחרות  בתל אביב – במוזיאון תל אביב, במרכז הבאוהאוס (דיזנגוף 99), בחנות המגדלור (יהודה הלוי 51), בסיפור פשוט (שבזי 36) וברובינזון (נחלת בנימין 31) ובירושלים – בסטודיו לינקולן 18.


למידע נוסף:
ליאורה חשין – 0505529033,  leorache@netvision.net.il
בדף הפייסבוק של ליאורה ובדף הפייסבוק אודות אמנות הרחוב

חזרה לחדשות ועדכונים

אני רוצה להשאיר פרטים ושיצרו איתי קשר