לקראת השנה החדשה ב”גלריה פחות מאלף” – חודש מכירות של 25 אחוז הנחה

מאת: עמית רודלפסון

 

במהלך החודש כולו ימכרו פריטי האמנות ב-25 אחוז הנחה, ובנוסף יתקיימו בימי חמישי אירועי מכירות לקהלים מיוחדים.

 פחות מאלף 2

גלריית “פחות מאלף” היא פורמט חדשני שטרם נראה בישראל – יצירות אמנות מקוריות של אמנים ישראלים, במחירים שווים לכל נפש, עד פחות מאלף דולר.

מטרתה של הגלריה להנגיש את האמנות הישראלית לציבור הרחב, או במילים אחרות – אמנות טובה ומקורית בלי לקרוע את הכיס.

בתקופה האחרונה הולכת ותופסת הגלריה מקום של כבוד בנוף הגלריות התל אביביות, ומהווה מוקד משיכה גם לבכירי האמנים הישראלים, המציגים בה . כך ניתן לרכוש אמנות מקורית של אמנים בכירים כדוגמת סיגלית לנדאו, ציבי גבע, אמני רחוב מובילים כמו בזוקה ג’ו, DEDE ועוד, אמנים מבוססים וגם אמנים בתחילת דרכם.

 

“תשעים אחוז מהציבור שפוקד את הגלריות משתייך למעמד הביניים”, אומר אלי אדרי, בעל הגלריה. “לציבור הזה מגיעה הזכות המלאה ליהנות מאמנות טובה ואיכותית, ולכן אנחנו פה כדי לנפץ אחת ולתמיד את הקשר בין האמנים לקומץ קטן של אספנים עשירים ובעלי גלריות, ובמקום זאת לחברם לציבור הרחב, שיוכל לא רק להציץ מחלון מסעדת היוקרה על הסועדים במסעדה, אלא גם להיכנס פנימה ולהזמין מנה טעימה ואיכותית לעצמו… הרצון הוא לקדם את המפגש בין אמנות מקורית טובה לאנשים שרוצים לקנות משהו בעל ערך וייחודי שלא יוצא מפס ייצור”.

 

מלבד הנחה של 25 אחוז על כל פריטי האמנות במהלך כל החודש, יתקיימו במקום בימי חמישי אירועי מכירות לקהלים מיוחדים. ב-11 לדצמבר יתקיים אירוע מיוחד לעורכי דין ולרואי חשבון, ב-18 לחודש יתקיים אירוע מיוחד לבעלי מסעדות, וב- 25 לחודש אירוע מיוחד למעצבי פנים ואדריכלים.

 

בלק דצמבר ב’גלרית פחות מאלף’ – 25 אחוז הנחה על כל פריטי האמנות

אברבנאל 60, פלורנטין תל אביב

רשימת האמנים המופיעים בגלריה (חלקית): דניאל סיבוני, יאיר גרבוז, יאיר פרץ, אסי משולם, סיגלית לנדאו, שחר שריג, עדי סנד, בזוקה ג’ו, Dede, דוד טרטקובר, מאירה פורת, ציבי גבע, יואל גילינסקי, מוטי מזרחי, דניאל סרחיו, שירה גפשטיין מושקוביץ, ניב בורנשטיין, זאגני אוד, עידו שמי, אילן נחום, גידי סמילנסקי, wonky Monky, זובלנד ועוד.

חזרה לחדשות ועדכונים

אני רוצה להשאיר פרטים ושיצרו איתי קשר