מיתוג העסק על ידי הענקת מתנות ללקוחות

מיתוג עסקים נתפס הרבה פעמים כאקט של תשומת לב עצמית לבית העסק. מה שמרבית בעלי העסק אינם מבינים הוא עד כמה שהדבר משרת את בית העסק, כאשר הרעיון המרכזי הוא להצניע את הפרסום ולהעניק ערך מוסף ללקוח. הלקוח לא אוהב לשמוע מה בית העסק רוצה ובמה הוא מעוניין, אלא מה הוא יכול להעניק ולתרום עבורו, וכאן נכנסת שיטת “הענקת מתנות”.

בתי עסק הבינו כי מתנות מהוות מוקד חשוב למשיכה ישירה של תשומת הלב של הלקוחות, אבל האם ישנה דרך לייעל את השיטה ולמקסם את אפשרויות הקידום, מבלי לשפוך תקציבים אסטרונומיים, אך ליצור אפיק רווחי?

לחשוב על הלקוח – לקבל יותר

כאשר אנחנו חושבים על הלקוח והתועלות שיקבל מהמותג או השירות שלנו ומעוניינים לקדם ולהביא זאת לידיעתו, עלינו לעשות זאת בדרך שאכן תביא אותנו לקדמת הבמה, אך לשלב זאת עם תועלתיות. הענקת מתנה תוך חשיבה על הלקוח תאפשר לנו ליצור קידום ובידול על פני עשרות ומאות משווקים. אבל איך עושים את זה? חשוב מאוד להעניק מתנות בעלות קשר למוצר או שירות חדש/שירותים קבועים של החברה.

הקשר של תועלתיות המתנה תביא לאפקט ישיר של חשיפה. מתנות כמו יומנים קטנים ממותגים לעסקים לניהול משרד/ראיית חשבון, גלובוסים לבתי ספר ללימוד שפות, מחשבונים בעיצובים שונים בהתאמה לחברה יהיו מתנות אהובות ושמישות בקרב לקוחות.

חשבו על המתנה והנראות שלה מול הלקוח

חשבו איך אתם נראים מול הלקוח כאשר הוא מקבל עוד לוח שנה או עוד עט שלא עובד. חשוב מאוד לדעת שגם אם הלקוח עצמו מבין כי מדובר בפרסום, עדיין קיימת תועלתיות במתנה. חשוב שתבינו, ככל שהלקוח יהיה חשוף יותר למותג, כך יגדל הסיכוי לטיפוח ופיתוח קשרים צמודים יותר עם העסק. מתנה שמתקבלת ומושלכת לפח שווה לבזבוז זמן יקר על החשיבה והמשלוח.

נסו לחשוב על הענקת מתנות ללקוחות – כאלה שישמרו ולא יזרקו אל פח האשפה – העריכו את הלקוחות והבינו שהמובן מאיליו הוא ממש לא מובן מאיליו.

פרסום סמוי גלוי – כך תעשו את זה חכם

מתנות ללא מיתוג? יש דבר כזה! היכולת לגרום ללקוח לחשוב ולהביא אותו לידי הבנה ברורה בנוגע לכוונת המשורר מהווה את אחד הכישורים היותר מבורכים בעולם המיתוג. היכולת להעביר מסר מבלי לציין את שם החברה באותיות קידוש לבנות הוא אחד הנושאים העומדים על הפרק היום. הבלטת תכונות המתנה ותכונות השירותים בהצנעת שם החברה היא בחירה אמיצה ונועזת במיוחד. רעיונות שיווקיים כמו למשל גאדג’טים המזכירים את העסק. למשל, מחזיק מפתחות עם חומר הדברה מיניאטורי לשיווק חברת הדברה ותוספת מוצנעת של שם החברה תעשה את העבודה באופן מעניין ומשעשע. מתנה מסוג זה בוודאות תעורר את תשומת ליבו של הלקוח.

חזרה לחדשות ועדכונים

אני רוצה להשאיר פרטים ושיצרו איתי קשר