%63 מעסקים קטנים ובינוניים לקראת סגירה בין היתר בגלל אי שימוש באנשי כספים מלווים עם ניסיון

Piter2

קושנר ושות’ הוא משרד רו”ח דובר עברית ורוסית, המספק מעטפת רחבה של שרותי ראיית חשבון תחת קורת גג אחד, החוסכת ללקוח זמן ועבודה מול מספר גורמים.

בואו נודה על האמת – רובנו מפחדים מניהול חשבונות, בעיקר מתוך חוסר הבנה איך מצבנו הכספי מתקשר ל’תמונה הגדולה’ של העסק שלנו. כל התהליך נראה לרובנו בירוקרטי ומסורבל, אך למעשה כל מה שאנו צריכים הוא גורם שילווה אותנו ויסביר לנו באופן מובנה, שלב אחר שלב, מה הולך לקרות, ויספק לנו את כל שרותי ראיית החשבון במקום אחד, בלי מפחי נפש, התרוצצויות ובזבוז זמן יקר.

 

משרד ראיית החשבון קושנר ושות’ מספק שירותים רבים המותאמים באופן מדויק לצרכיו הפרטניים של הלקוח, וחוסכים עבורו זמן רב ועבודה מול מספר גורמים. בין השירותים: ניתוח ובניית דוחות כלכליים, ניתוח תזרימי מזומנים, גיוס אשראי לחברות בשילוב עם בניית תכנית עסקית וניתוח תזרים עתידי. המשרד מורכב מצוות בעל ניסיון מקצועי רב, השכלה רחבה, ידע מעמיק בתחום ויכולות אנליטיות גבוהות, העובד תחת מתודולוגיית עבודה מקצועית ומובנית, תוך התייחסות מדוקדקת לפרטים הקטנים, מתוך פתיחות מחשבתית וגמישות, עמידה בלוחות זמנים ומתן השרות האיכותי ביותר. מעבר לחשבונאות, המשרד ‘”מדבר” עסקים, מתוך הסתכלות על התמונה הגדולה של העסק. הוא בעל אוריינטציה עסקית ולא רק כלכלית, ומעניק מטריית שירותים מקיפה כ-one stop shop.

“חשוב לנו לתת מענה לאותם לקוחות המעוניינים לקבל את כלל מעטפת השירותים במקום אחד, למשל ניהול תזרים המזומנים והכנת דוחות כלכליים המנתחים את פעילות החברה מעבר לדוחות הכספיים,  באופן המותאם לצרכי הלקוח ומאפשר למנהל לראות במדויק את המספרים ‘מול העיניים’ בהצגה הנוחה עבורה, לפי צרכיו והמדדים הרלוונטיים עבורו”, אומר רוח’ פיטר קושנר. “אנחנו משתמשים בנתונים ה’יבשים’ ממערכת הנהלת החשבונות ובמקביל מתשאלים את הלקוח ובוחנים את המקרה לפי המדדים שלו, כדי לראות על מה עליו לעקוב כדי שהעסק יתנהל בצורה המיטבית מבחינה תזרימית וכספית. אנו עוסקים גם בגיוס אשראי לחברות, דרך קרנות בערבות המדינה או דרך הבנקים השונים, תוך מתן המלצה על הסכומים הכדאיים, בשילוב עם בניית תכנית עסקית וניתוח תזרים עתידי, כדי להמליץ לגבי המסגרות, הריביות, הביטחונות והפעילות שעל החברה להוכיח. במובנים רבים אנו מספקים ללקוח גם ייעוץ ארגוני בנוגע ל’תמונה הגדולה’ של העסק שלו מעבר למושג הצר של שרותי ראיית חשבון, וזה למעשה הייחוד הגדול שלנו”.

משרד קושנר ושות’ הוקם לפני שנה וחצי בת”א ומתמקד בלקוחות עצמאיים (עוסק מורשה ועוסק פטור) בחברות קטנות ובינוניות. מובילי המשרד הם רוח’ פיטר קושנר ושותפו רוח’ בני נתן, המנהלים את מחלקת הביקורת והמחלקה כלכלית. מחלקת הביקורת עוסקת בהנהלת חשבונות, דוחות שנתיים, רגולציה ועבודה מול מס הכנסה ומע”מ, והמחלקה הכלכלית מתמחה בתזרימי מזומנים, דוחות כלכליים, ניתוחים עסקיים, תכניות עסקיות ועוד.

ייחודו של המשרד מתבטא גם בפנייה פרטנית לשוק הרוסי, כאשר כל עובדי המשרד דוברים גם רוסית (מעבר לעברית ואנגלית). “כולנו רואים כיצד העולים מחבר העמים יוצרים לעצמם תרבות מבודלת” מוסיף קושנר. “הם לוקחים את הדברים שנראים להם ‘נכונים’ מהחברה הישראלית, אך יחד עם זאת, שומרים בקנאות על שפה, תרבות, הרגלי התנהגות וצריכה. אנו במשרד מתחקים אחר הרגלים ייחודיים אלו, כדי לספק עבורם את השרות הייחודי והמתאים להם ביותר”.

רוח’ קושנר בחר לפתוח את המשרד מיד לאחר סיום ההתמחות: “לאחר ההתמחות הציעו לי הצעה יפה כדי שאשאר אבל הראש היה להפוך לעצמאי. המשפחה והחברים בעיקר פרגנו ואמרו לי שזה מצריך הרבה אומץ, אבל מבחינתי דווקא להיות שכיר דורש אומץ.. אני ושותפי בדיני עבודה השכרנו משרד והתחלנו לפעול, ואז הבנתי שיש לי כישורים בארגון, בתפעול ובבניית מערכי עבודה. הייתה הצלחה מעל ומעבר לציפיות ותוך פחות משנה וחצי נבנה מערך שעובד ומתפקד עם נהלי עבודה מסודרים, בו כל אחד יודע בדיוק מה התפקיד שלו, ממש כמו בפס ייצור…”.

 

חזרה לחדשות ועדכונים

אני רוצה להשאיר פרטים ושיצרו איתי קשר