מערכות דיוור

דפי נחיתה אפקטיביים – איך להניע לקוחות לפעולה
מאת: אסף שטרן, בעלי חברת קומסטאר ויזם “שלח מסר
” לדיוור אלקטרוני
דימוי באדיבות Horia Varlan

 

 

מטרת הטור הפעם היא לפרוט איך בונים עסק מנצח באינטרנט תוך ניצול המשאבים העומדים לרשותנו, כך שלא משנה כמה מתחרים יש לנו וכמה חזקים הם – עדיין נהיה במקום הראשון. 
בטור הקודם למדנו על הניוזלטר ואיך הוא עוזר לנו לשמור על קשר רציף  עם הלקוחות, הפעם אתמקד בדפי נחיתה, מהו שימושם ואיך ניתן להשתמש בהם בצורה היעילה ביותר, שתמשוך לקוחות חדשים לעסק ותגדיל את המחזור העסקי.

מהו דף נחיתה?
דף נחיתה הוא עמוד יחיד אליו מגיע הגולש בעקבות לחיצה על קישור או מודעה. בדף הנחיתה מועבר מסר ממוקד וספציפי ללקוחות בהתאם לדרך הגעתם לדף הנחיתה.

לדוגמא: גולש הנמצא באתר הכרויות ולוחץ על פרסומת לכרית חימום יגיע לדף נחיתה שבו יהיו מסרים כמו “הכרית שתחמם אותך בלילה קר”. מכיוון שהגולש “נחת” בדף ממוקד הפונה אליו בהתאם לסטטוס האישי שלו ולסביבתו האינטרנטית, יש יותר סיכוי שהוא יזדהה עם המסר ויבצע את הפעולות שרצינו.

דף נחיתה הבנוי נכון לוכד את תשומת לב הגולש, מעביר את המסר בצורה ברורה ועניינית, ומאפשר דרך קלה ומהירה ליצירת קשר עם המפרסם, בתקווה שיהפוך עם הזמן ללקוח.

למה חשוב לשים לב בבניית דף נחיתה?
–  ראשית יש להגדיר מיהו קהל היעד – כלומר, מי הקהל שאנחנו רוצים שיגיע אל דף הנחיתה? את המסר יש להתאים לקהל שבחרנו.
   (זכרו ש”כולם” אינו קהל ממוקד, ועדיף לקוח אחד ביד משניים אצל המתחרה).
–  רצוי שלא ליצור עומס מילולי ועודף מסרים. מסר יחיד, ממוקד וברור יעשה עבודה טובה יותר.
–  כדאי לשלב בקצרה את יתרונות המוצר או השירות. אפשר לשים קישור שיוביל למידע נוסף.
–  תמונה אחת שווה אלף מילים – שלבו תמונות איכותיות של המוצר או תוצאות השימוש בו על מנת למשוך את העין וליצור כמיהה אליו.
–  ודאו שטופס יצירת הקשר נמצא במיקום בולט ומזמין.
–  מומלץ לרשום במיקום בולט פרטי יצירת קשר דוגמת כתובת מייל וטלפון כדי שלקוח מתעניין יוכל גם ליצור קשר מיוזמתו.
–  אפשר להציע ללקוח הטבות או מתנות כדי לגרום לו להשאיר את פרטיו וכך לצרף אותו אלינו כלקוח.
–  לאחר שיש ברשותנו את פרטי יצירת הקשר של הלקוח, ניתן לשמור עמו על קשר רציף באמצעות מערכת הדיוור, לשלוח לו עדכונים, הודעות ואיחולים,
   ובכך לשמור אותו כלקוח ולשמר את העסק בתודעתו 
(כמובן, במידה והוא אישר קבלת פרסומות).

איך בונים דף נחיתה?
פשוט מאד: במערכת הדיוור “שלח מסר” ניתן לבחור תבנית מוכנה ולבצע שינויים בהתאם לצרכייך, או לפתוח דף חלק וליצור תוכן. את הדף ניתן לערוך ממש כמו קובץ וורד. חשוב מאד לשים לב לריווח, לא להציף יותר מידי בתוכן, להוסיף טופס צור קשר במיקום בולט, לזכור היטב מיהו קהל היעד שאליו מיועד הדף ומהו המסר אותו אתם רוצים להעביר.

היתרון בבניית דף נחיתה ושילובו עם מערכת דיוור אלקטרוני הינו שכאשר לקוח יוצר קשר דרך דף הנחיתה פרטיו נשמרים באופן אוטומטי במאגר רשימת התפוצה, וכך ניתן לשמור אתו על קשר ולשמר את העסק בתודעתו באופן רציף (להמשך קריאה ומידע נוסף, כנסו למאמר שלנו ‘שילוב מערכת דיוור עם דפי נחיתה‘).

אם כך למדנו מהי חשיבותו של דף הנחיתה, מהן התועלות שלו, לאילו דגשים יש לשים לב בעת בניית דף הנחיתה וראינו כי אין זו פעולה מסובכת אלא פשוטה – באמצעות ההכוונה והמערכת הנכונות.
נתראה בטור הבא!

לפרטים נוספים לחצו כאן>>

חזרה לחדשות ועדכונים

אני רוצה להשאיר פרטים ושיצרו איתי קשר