“נדיר” משיקה צבע מגן חכם “אנטי בקטי” המגן גם מפני וירוס הקורונה

חברת "נדיר" פיתחה צבע מגן חכם לקירות, הנקרא "אנטי בקטי" - הצבע האקטיבי והאנטי בקטריאלי הראשון בעולם. "אנטי בקטי" מספק הגנה מלאה לקירות וקוטל כל וירוס וחיידק הבאים במגע עם הקיר מרגע סיום הצביעה. צבע "אנטי בקטי" מיועד בעיקר לשוק המוסדי - בתי מלון, בתי אבות, בתי ספר, משרדים, קניונים ועוד

 

 

חברת “נדיר” משיקה בימים אלה את הצבע המגן לקירות “אנטי בקטי“, פיתוח ישראלי מקורי ובלעדי, המציב סטנדרטים חדשים של היגיינה בחללים ומגן מפני וירוס הקורונה.

“אנטי בקטי” הוא צבע מגן חכם, האקטיבי והאנטי בקטריאלי הראשון בעולם, המספק הגנה מלאה לקירות ומחסל את וירוס הקורונה, עובש, פטריות ו- 99.9% מהחיידקים. הצבע המגן מבוסס על ננו טכנולוגיה מיקרוביאלית ואנטי בקטריאלית, המחסלת כמעט את כל החיידקים והפטריות המצויים בחדרים. יתרה מזאת, כל משטח הנצבע ב”אנטי בקטי” הופך למשטח משמיד חיידקים באופן קבוע, עם אקטיביות מתמשכת לאורך ארבע שנים. הגנה למשך זמן כה רב היא קריטית כאשר מדובר בקירות של מוסדות ציבוריים, כיוון שבמקומות כאלה יש מעבר יומיומי ותחלופה רבה של אנשים, וכך מושגת מניעה מתמשכת של זיהום, שמקורו בהתרבות חיידקים ווירוסים בחללים סגורים. כמו כן, חשוב לציין כי “אנטי בקטי” הוא צבע ידידותי לסביבה ולבני אדם, ללא רעלים כלל.

“אנטי בקטי” נבדק על ידי המעבדות הבאות: מעבדת Amino Lab הישראלית, מעבדתVirology Research Services  בלונדון ומעבדת Situ Biosciences באילינוי, ארה”ב. הצבע קיבל את אישור הרגולציה האמריקנית ומחזיק בתו תקן ביטחון של Nanosonotechnology לאימוץ והוכחת סמלי אמינות.

“אנטי בקטי” מתאים במיוחד לשוק המוסדי – בתי מלון וצימרים, בתי ספר, אוניברסיטאות, גני ילדים, בסיסים, אולמות אירועים, מסעדות, תחנות רכבת, משרדים, חללי עבודה, קניונים ועוד.

 

כיצד זה עובד?
“אנטי בקטי
” מכיל סינתזה של ננו-מבנים תת-מיקרוניים יציבים שממגרים את החיידקים מהנשאים הפוטנציאליים, ובכך מונעים את הזיהום לחלוטין. או בניסוח פשוט יותר: הצבע האנטי בקטריאלי שעל הקירות והרהיטים, מייצר בתוכו מטען חשמלי. תהליך החשמול שבתוך הצבע מפרק את הווירוס, החיידק, הפטרייה או העובש לכדי רדיקלים מזעריים המתפזרים בחלל ואינם מזיקים.

אקי בלסן, סמנכ”ל שיווק ומכירות בחברת נדיר, מסביר: “אחרי הקורונה, כמו במשחקי ספורט, העולם יעבור ממצב של ‘התקפה’ למצב של ‘הגנה’. כלומר, במסגרת הפקת הלקחים ממשבר הקורונה, כל הארגונים ומוסדות הציבור יחשבו כיצד להתמגן מפני מגפה נוספת ומחלות חדשות. הצבע המגן שלנו, ‘אנטי בקטי’ הוא הפתרון האידיאלי למניעה מתמשכת של היווצרות והתרבות חיידקים ווירוסים בחללים סגורים”.

“נדיר” היא מהחברות המובילות בישראל לייצור ולשיווק חומרי צבע וגמר איכותיים. מאז הקמתה ובמשך כל 25 שנות קיומה, הפכה החברה לשם מוביל בפיתוח טכנולוגיות חדשות בתעשיית הצבע, חומרי הגמר והחיפויים הדקורטיביים.
נדיר מטביעה את חותמה בכל רחבי הארץ: מוצריה מובילים בשוק הציבורי – בפרויקטים של שכונות חדשות, הרחבות קהילתיות, מוסדות ציבור (כמחצית מהמכירות) ובשוק הפרטי (המחצית האחרת). כמו כן, החברה פעילה במדינות אפריקה: קניה, ניגריה, קונגו, אנגולה, גינאה ועוד. מוצרי הצבע של נדיר מככבים ביבשת האפריקנית במוסדות ציבור, בתי מלון, בתי משפט וגם בכפרים.

יכולתה של נדיר לענות על צרכי השוק המשתנה ולשמור על יצירתיות וחדשנות, מיקמו את החברה בצמרת הפיתוחים הטכנולוגיים הישראלים בענף הצבעים.

 

https://nadir.co.il/

חזרה לחדשות ועדכונים

אני רוצה להשאיר פרטים ושיצרו איתי קשר