סיכום שנת הפעילות של Crestron

קרסטרוןCrestron ישראל נהנתה משנת פעילות מוצלחת, עבור השוק הישראלי והכלל עולמי. עם גידול של למעלה מ-47% במכירות בשוק המקומי ביחס לשנה הקודמת, מסכמת Crestron ישראל תקופה בת שנתיים, אשר במהלכן הוכפל היקף המכירות בארץ. חודש יוני 2014 עמד בסימן שיא מכירות חודשי חדש בישראל.

 גם בשוק העולמי, עקפה Crestron את יעדי המכירות אשר הציבה לעצמה, עם גידול כולל של כ-15% ביחס לשנה הקודמת.

במהלך השנה האחרונה הורחב וחודש קו מסכי המגע המתקדמים, הורחבה הפעילות בתחום ה-Video Collaboration עם מערכות ה-AirMedia™ ומערכת ה-Crestron RL™. פתרונות ה-DigitalMedia™ ממשיכים להוביל את התעשייה עם תמיכה מקצה לקצה ברזולוציות 4K ו-Stream.

קופסאות החיבורים הייחודיות שהוצגו השנה מסדרת ה-Connect IT™ וה-FlipTops™, מספקות פתרון ייחודי וידידותי מבחינה תקציבית גם לחדרי הוועידה הקטנים בארגון, והפכו את Crestron לבחירה של חברות וגופים רבים בארץ ובעולם. בתערוכת Infocomm האחרונה בלאס-ווגאס נחשפו מוצרים ופתרונות רבים חדשים, ובראשם ה-DMPS3-150-C אשר בשילוב קופסאות ה-Connect IT™ מהווה פתרון אידיאלי לחדרי וועידה בינוניים.

הורחבה ופותחה מערכת ה-Fusion המאפשרת לארגונים בינוניים וגדולים לנהל בצורה נכונה ומחושבת את המשאבים הטכנולוגיים והסביבתיים שלהם, ולהעלות בכך את היעילות התפעולית של החברה. מסכי המגע התומכים במערכת הזימונים גדולים, בהירים ופשוטים לתפעול. שילוב אינטגרטיבי עם מערכות ההקלטה ואמצעי תצוגה התומכים בסטנדרט ה- Crestron Connected™ הופכים כל התקנת מערכת Fusion לפשוטה וקלה, ומאפשרים למנהלי ה-IT בכל ארגון שליטה ובקרה מלאה.

בתחום הפרטי החלה החברה בשיווק פתרונות ההצללה המתקדמים של Crestron בישראל, הנותנים מענה אלגנטי, יוקרתי וברמה הגבוהה ביותר לכל חלון. שודרגו ושופרו ממשקי המשתמש, שהם המוצלחים והמתקדמים ביותר בתעשייה הודות לסביבת ה-Smart Graphics™. נגן ה-CEN-NSP-1 החדש הופך את חווית שמיעת המוסיקה מהאוסף הביתי לקלה ופשוטה לתפעול מכל מסך מגע, ובשילוב עם מערכת ה-Sonnex® מאפשר פתרון הפצת אודיו איכותי לכל הבית.

מבחינת קהל המפתחים, מצד אחד ממשיכה החברה לקדם את סביבת ה-Crestron Studio™ המהפכנית, אשר הופכת את מלאכת התכנות לקלה ופשוטה, ומצד שני שחררה החברה לקהל המפתחים המתקדמים שלה את היכולת לפתח אפליקציות מתקדמות בסביבות C# המאפשרת פיתוח אפליקציות מתקדמות ומורכבות.

בארץ, הוצגו ללקוחות ולשותפים בתעשייה מיטב הטכנולוגיות והמוצרים החדישים ביותר במסגרת כנס הלקוחות והיועצים השנתי של החברה. כמו כן, לראשונה בישראל נחשפו מוצרים עתידיים אשר טרם הוצגו או נחשפו לפני הכנס. עבור קהל הלקוחות הישראלי, אשר לא תמיד נוכח בתערוכות המובילות בתחום בעולם, כנסים אלו מהווים אפשרות להתרשם באופן ישיר ובלתי אמצעי מפתרונותיה הרחבים של החברה.

השנה הצטרפו ל-Crestronחברות ושותפים גדולים ואסטרטגיים, ובהם חברות Conduit ו-Perion אשר בחרו ב-Crestron כסטנדרט למשרדיהם החדשים. כמו כן, במהלך השנה האחרונה המשיכה החברה את פעילותה הענפה במסגרת מכרז החשכ”ל, המכרז הצבאי, ומכרז התעשייה האווירית, בהם זכתה. חברת טבע, אשר הינה לקוחת Crestron וותיקה החליטה גם היא לבחור בפתרוןה-DMPS-300-C הפופולארי של החברה כסטנדרט לכל חדרי הישיבות של החברה בארץ ובעולם.

רונן ברוקשטיין, מנכ”ל Crestron ישראל:

“שנת הכספים של Crestron מסתיימת ב-30 ביוני. לפיכך, שנת הכספים 2013/2014 מסכמת את שנת פעילותנו השנייה במתכנות מלאה. הגידול החד במכירות בשוק הישראלי משקף את העבודה הקשה של הצוות שלנו ושותפינו לעשייה במהלך השנה האחרונה בישראל. נוכחות המשרד הישראלי, מאפשרת לנו לפתח ולשמר קשרים שוטפים עם לקוחותינו השונים, ולסייע להם בקבלת פתרון אולטימטיבי, ולראיה הבחירה של מספר חברות וגופים ישראליים מובילים ובהם טבע, פריון, אסותא ואחרים בפתרונות Crestron כסטנדרט. גם השנה צפוי המשרד המקומי להתרחב – הן בשטחו, והן בכח האדם, במטרה לתמוך ולהמשיך את הצמיחה הפנטסטית של השנתיים האחרונות.”

“אני אנצל הזדמנות זו להודות למשווקים המורשים של Crestron בישראל ולשותפינו העסקיים, אשר מהווים חלק חשוב ועיקרי בהצלחותינו, ומאפשרים לנו לספק את הפתרונות המלאים והטובים ביותר לקהל לקוחותינו. זו גם הזדמנות עבורנו להודות לקהל לקוחותינו הנאמן, המכיר באיכות ואמינות הפתרונות של Crestron, וחוזר אלינו פעם אחר פעם, על מנת לקבל את הפתרון הטוב והמותאם ביותר לדרישותיו”

אודות Crestron

מזה למעלה מ-40 שנה חברת Crestron הינה הגדולה והמובילה בעולם בפיתוח מערכות שליטה ובקרה מתקדמות. חברת Crestron מפתחת טכנולוגיה פורצת דרך במטרה להקל ולשפר את הסביבה העסקית והביתית בה אנו עובדים וחיים. Crestron מפתחת פתרונות משולבים של מערכות שליטה ובקרה, אודיו, ווידאו, בקרת אקלים, תאורה ועוד, הנשלטים ממסכי מגע, פאנלי לחצנים, טלפונים ניידים, טאבלטים וממשקי משתמש נוספים. Crestron מאחדת את השליטה והבקרה בכל המוצרים הטכנולוגיים מסביבנו לסביבה אחידה אחת במטרה לשפר וליעל את ניהול המשאבים, היעילות התפעולית ונוחות השימוש במבנים ציבוריים, מוסדות חינוך, בתי מלון, בתי חולים, גופים ביטחוניים ועוד. בנוסף למטה החברה בניו ג’רזי, לחברה משרדים בכל רחבי ארה”ב, קנדה, אירופה, אסיה, המזה”ת, דרום אמריקה, אוסטרליה וישראל.

 

אודות Crestron ישראל

משרד Crestron ישראל הוקם בשנת 2012 כמשרד ה-92 של Crestron בעולם. המשרד הוקם לאור הגידול המשמעותי, והתרחבות פעילות Crestron בישראל, ומטרתו ייצוג החברה בישראל, תוך עמידה בסטנדרטים העולמיים של החברה בכל העולם. Creston ישראל עובדת עם האינטגרטורים המובילים בארץ, בתחום המסחרי, הממשלתי-צבאי והפרטי ומספקת שירותי ייעוץ, הדרכה ותמיכה ללקוחותיה.

Crestron Israel | office@crestron.co.il | רחוב התע”ש  14 , כפר סבא | טל’ – 09-7685556 | פקס – 09-7685558

חזרה לחדשות ועדכונים

אני רוצה להשאיר פרטים ושיצרו איתי קשר