על אסתטיקה, אתיקה ופרקטיקה

דר’ יוסף נסאר הוא מומחה מהשויוסוף נסאררה הראשונה בישראל לרפואה אסטתית, בעל הנסיון הרב ביותר ובעל מוניטין והערכה מקצועית רבה בקהילה המקצועית בארץ ובחו”ל.  דר’ נסא מחזיק בטכניקות טיפול ייחודיות ופורצות דרך במגוון תחומי הרפואה האסתטית, אותם פיתח בעצמו במהלך 15 שנות טיפול של מעל אלף טיפולים בשנה, טכניקות המקלות על המטופל ומשפרות ללא היכר את תוצאות הטיפול.

דר’ יוסף נסאר הוא רופא מומחה מתחום הכירורגיה הפלסטית העובד כמנתח פלסטי בכיר. תחום התמחותו המרכזי הוא מתיחות פנים. רק חמישה אחוז מהמנתחים הפלסטיים עוסקים בתחום, כאשר לדר’ נאסר כמות המטופלים הרבה ביותר בארץ בתחום זה. פרוצדורת מתיחת הפנים דורשת מקצועיות רבה, קשר עין יד ומוטוריקה עדינה, וכרוכה בסיכונים רפואיים, בשל העיסוק במערכת העצבית-נוירולוגית של הפנים. בנוסף להתמחותו הייחודית במתיחות פנים, עוסק דר’ נסאר בפרוצדורות של הגדלת והקטנת שדיים, ניתוחי אוזניים וניתוחים נוספים מתחומי הרפואה האסתטית. דר’ נסאר הוא אחד מהכירורגיים הפלסטיים הפעילים בישראל, ומבצע כאלף פעולות כירורגיות בשנה.

במהלך ניסיונו העצום בתחום הרפואה האסתטית, למד דר’ נסאר טכניקות טיפול הייחודיות רק לו שנרכשו בתהליך של “ניסוי וטעיה”, כטכניקות חסרות תקדים בעולם הרפואה ובשדה המחקר הרפואי והאקדמי,  המקלות על המטופל ומשפרות ללא היכר את תוצאות הטיפול. “כשאני מבצע מעל אלף מתיחות פנים, אז בניתוח ה-88 אני מגלה שאם החתך הוא באלכסון זה יותר טוב, בניתוח ה-200 אני מגלה שאם אני שם סיכות במקום תפירה זה יותר טוב, בניתוח ה-400 אני מגלה שאם אני מחבר את כל הצוואר כמקשה אחת זה יותר טוב”, אומר דר’ נסאר. “אלו דברים שלא מלמדים בשום מקום ולא כתובים בשום מקום בספרות. אני המצאתי ולא מלמד אף אחד…”.

דר’ נסאר מתבסס על תהליכי טיפול, מתודולוגיות ונהלי עבודה מובנים ומקצועיים, מעורב אישית בכל שלבי הטיפול ומלווה את הלקוח באופן פרטני ככל שידרש, עד להשגת התוצאה האופטימלית לשביעות רצונו המלאה. התהליך מתבסס על תיאום ציפיות מוחלט ומעורבות מלאה של הלקוח בכל שלבי התהליך, ומבוסס על יכולת אבחון וניתוח המקרה על כל היבטיו והשלכותיו. ברמת היושרה והאתיקה המקצועית, פועל דר’ נסאר על פי הקודים והסטנדרטיים האתים המחמירים ביותר. כ- 30% מהמטופלים הפוטנציאלים המגיעים לפגישה ראשונית נדחים מיוזמתו להמשך טיפול ממניע של ‘היעדר צורך ממשי’. כלומר, מטופלים המעוניינים בשיפוץ שאינו הכרחי ואינו מצדיק את ההשלכות והסיכונים הכרוכים בפרוצדורה רפואית.

סיפורו האישי של דר’ נסאר מרתק ומעורר השראה, כאדם המתמודד עם קשיים עצומים ומפלס במו ידיו את דרכו להצלחה, כנגד כל הסיכויים. הוא נולד בנצרת, גדל בכפר עראבה למשפחה של איכרים ולמד בבית ספר יסודי ותיכון בכפר. בגיל שנה התייתם מאמו, בגיל 10 התייתם מאביו, ובמהלך הילדות נפטר גם אחיו. “החיים זרקו אותי מאוד לא טוב כבר מהילדות ואז עמדתי מול צומת. לקחתי יוזמה משום דבר ממקום שהייתי חייב לקום ולעמוד על הרגליים. כבר כילד התחלתי לעבוד בחקלאות זיתים והתקדמתי לאט. חיינו בעוני, אפילו חשמל לא היה לנו ולמדתי בבית עם עששית. אם מישהו היה אומר לי אז שאגיע לאן שהגעתי היום, הייתי שולח אותו לרופא אחר, לא למנתח פלסטי…”.

080811-N-9689V-004

התמונה נלקחה מוויקיפדיה

חזרה לחדשות ועדכונים

אני רוצה להשאיר פרטים ושיצרו איתי קשר