פיט קפה יוצאת בתפריט טבעוני חדש

כיאה לאופי המקום, המשלב בין בית קפה לחדר כושר, התפריט הטבעוני בריא ומזין, נבנה כולו בעבודה משותפת של השף ותזונאית הבית, ומתבסס על מנות המותאמות באופן פרטני לצרכי המתאמנים, כמו גם לקהל הרחב המחפש אוכל בריא, טעים ומגוון.

מה משותף לונוס ויליאמס, מייק טייסון, מרטינה נברטילובה, סרינה ויליאמס, קרל לואיס ועוד ספורטאים רבים אחרים? כולם היו טבעוניים. ואין צורך ברשימה הזאת כדי לדעת עד כמה תזונה טבעונית מתחברת מצוין לאורח חיים בריא וספורטיבי.

2014-11-12 14.50.48
חוויה כוללת של טעם, בריאות ותזונה נכונה.

‘פיט קפה’ הופך בתקופה האחרונה  למקום מפגש מרכזי של אוכל, תזונה, בריאות ולייף סטייל. ‘פיט קפה’ הוא בית קפה חדש וייחודי הנמצא בתוך מועדוני כושר, ומספק חוויה כוללת של טעם, בריאות ותזונה נכונה. בית הקפה מיועד גם ובעיקר לקהל הרחב, המעוניין ליהנות מתפריט המבוסס על ערכים של בריאות ותזונה נכונה. בית הקפה משלב בין מזון בריא, מזין ואנרגטי, לבין תפריט מגוון וטעים.

 

“מה שהנחה אותנו בגיבוש התפריט היה קודם כל לעשות משהו אחר”, אומר גל ניסים, מנכ”ל רשת פיט קפה. “לצאת מהשטאנץ ועדיין לבשל אוכל בריא ומזין שאהוב גם על המיין סטרים. כל מתאמן מבין היום שאם הוא רוצה להשיג תוצאות טובות, התזונה היא מרכיב מאוד חשוב, אבל המנות שלנו מתאימות לא רק למתאמנים אלא לכל אדם שמעוניין באוכל בריא ומזין שמשתלב עם כיף וטעם, וזה האתגר שאנחנו מאוד מצליחים בו כי הסוד שלנו הוא באיזון. זה הכיף של היצירה – המסגרת והמגבלות מוציאים ממך את היצירתיות ומאלצים אותך למצוא פתרונות. התזונאית עוברת על כל המנות כדי לבדוק את כל המרכיבים התזונתיים, ובהתאם להנחיות שלה אנחנו מורידים ומוסיפים, אבל זה לא מגביל אותנו, אלא רק מוסיף למנות עוד קסם ויצירתיות…”.

התפריט הטבעוני החדש כולל: קציצות ברוטב אדום, המבורגר בלחמנייה, סלט קינואה, שקשוקה טופו, כריך גואקמולי, סלט טופו ופטריות, מוקפץ טופו, דואט פטריות, סלט פאטוש, כריך אנטיפסטי וקינוח טבעוני מתחלף.

 

בית הקפה “פיט קפה “

ילדי טהרן 5, ראשון לציון

053-9368891

חזרה לחדשות ועדכונים

אני רוצה להשאיר פרטים ושיצרו איתי קשר