פריט אחד שמשנה את כל הבית

‘פייר קולינס’ היא גלריה המציעה פריטי ריהוט ודקורציה בעלי נוכחות יוצאת דופן, המעניקים לחלל מראה עשיר וייחודי שאי אפשר להתעלם ממנו, המשנה את כל אווירת הבית. הגלריה נשענת על קונספט עיצובי חדש – פריטים המאוירים בעבודת יד של ציירים מקצועיים, בהשראת יצירותיהם הקלאסיות של גדולי הציירים בעולם. פריטי הריהוט נבנים על ידי נגרים מקצועיים ומאוירים על רקע עלי זהב, כסף ונחושת המצופים בלכה קשיחה, בתהליך מסורתי וייחודי בן מאות שנים של עבודת יד מהמזרח הרחוק, המעניק להם גוון מבריק ובולט לעין.

351350_orig

 

‘פייר קולינס’ היא גלריה המציעה פריטי ריהוט ודקורציה המאוירים בעבודת יד, בהשראת יצירותיהם של גדולי הציירים בעולם. הגלריה ממוקמת בשוק היווני, אזור התרבות והתיירות החדש של יפו, ברחוב יהושוע בן פרחיה, ומנוהלת על ידי אילן לבל, מייסד הגלריה, המייבא לישראל את הפריטים באופן בלעדי.

6221703_orig 

מדובר על קונספט דקורטיבי ייחודי בישראל, המשלב אלמנטים של ציורים קלאסיים בתוך פריטי דקורציה וריהוט, בטכניקה ייחודית ובלעדית של עבודת יד. פריטי הריהוט מאוירים בהשראת ציירים מפורסמים, המשתייכים ברובם לזרמי האמנות ‘ארט נובו’ ו’ארט דוקו’ ששלטו באירופה בסוף המאה ה- 19 ובתחילת המאה העשרים. האמן הבולט ביותר המופיע בפריטי הגלריה הוא גוסטב קלימט (ציורו הידוע ביותר הוא ‘הנשיקה’) שציוריו מתאפיינים בצבעוניות ובשימוש בזהב, ונראים כקישוטים אלגנטיים שצורתם לעתים קרובות פאלית ובעלת רמיזות ארוטיות (בימים אלו יצא לאקרנים סרט על יצירתו בשם ‘האישה בזהב’). ציירים נוספים המופיעים בפריטי הגלריה הם אלפונס מוכה, אוברי בירדסלי, וינסנט ואן גוך, פבלו פיקאסו ורבים אחרים.

7020225_orig 

אמנות במחיר של ריהוט – פריטי הגלריה, הנראים כיצירות אמנות של ממש, נמכרים בטווח מחירים הדומה למחירים הנהוגים בשוק הרהיטים, הנע בין כמה מאות לכמה אלפי שקלים בודדים, ויוצרים יחס משתלם ביותר בין איכותו האמנותית של הפריט למחיר, כפריטים המשלבים איכות אמנותית גבוהה בתוך פריטי ריהוט שימושיים ופונקציונליים. גדולי הציירים בעולם מבקרים בתוך רהיטי הסלון, במחיר שווה לכל נפש…. ייחודה של הגלריה גם בכך, שניתן לצרף כל איור לכל פריט דקורטיבי, בהתאם לטעמו האישי של הלקוח ובהזמנה אישית.

פריטי הדקורציה והריהוט הייחודיים של גלריה פייר קולינס, נבנים על ידי נגרים בעבודת יד, ומאוירים על ידי ציירים מקצועיים על רקע עלי זהב, כסף ונחושת המצופים בלכה קשיחה בתהליך מסורתי וייחודי בן מאות שנים המעניק להם גוון מבריק ובולט לעין. שילוב ייחודי בין מזרח למערב – עבודת יד בטכניקה מהמזרח הרחוק בתוך יצירות מערביות קלאסיות. פריטים אלו מאופיינים בנוכחות מרשימה המעניקה לחלל החדר מראה עשיר וייחודי – פריט אחד של ריהוט המצליח לשנות את כל האווירה בבית.

באוסף הגלריה ניתן למצוא מגוון רחב של שידות, מזנונים, ארונות, מראות שונות, תמונות, קופסאות תכשיטים, מערכות הגשה לקפה ולתה ועוד.

 

לאתר הגלריה:

http://p-collins.com/

 

חזרה לחדשות ועדכונים

אני רוצה להשאיר פרטים ושיצרו איתי קשר