שימוש במוצרי פרסום לקידום מכירות החברה

אפשרויות פרסום מתאפשרות בדרכים רבות שונות ומשונות. מאות מפרסמים וחברות עושים את דרכם בדרך החתחתים שקרויה בפי רבים – שיווק, ובפי מביני ויודעי דבר – “מיתוג”, יוצרת דור חדש של צרכנות. כזאת שאינה מסתפק במחזיק מפתחות או עט פשוט ומייצרת ציפייה לחדשנות וחידושים באופן דינאמי.

רמת המיתוג והקידום עלו עד כדי כך שמעבר לחשיבה על קונספט המוצרים נוצר קו חדש ונפרד של קונספט שיווק בתחום מוצרי הפרסום. חשוב מאוד להבין שהמחזור או החיקוי הם בין המודלים הרווחים היום, אבל דווקא המקוריות והייחודיות שלכם היא זו שתביא אתכם אל דרך המלך של הפרסום והעלאת ההתלהבות מהמוצר.

איך עושים זאת נכון? האם קיטש הוא בהכרח שגוי מיסודו? כיצד ניתן להמציא את הגלגל? ומדוע חשוב להעניק תחושה של מקוריות וייחודיות ללקוח?

מוצרי פרסום בתערוכות וכנסים – מוצרי פרסום סמויים

מוצרי פרסום כחלק מימי קידום ופרסום, בין אם באופן ישיר ובין אם באופן עקיף הם המטרה הכללית ומאופיינים ככלים אשר יוצרים את העבודה הרבה ביותר לקראת ההכנות לקראת היום או הימים בהם עתידים להיערך התערוכות. חשוב מאוד לנצל את המומנטום וליצור קידום ושיווק חזקים אבל לא ברורים מאליו. כיצד יוצרים מסרים סמויים? מדברים על הצורך באופן ישיר ועל המוצר באופן סמוי.

בכל תחום תוכלו למצוא צרכים וחוסר שלמות החל ממשחות שיניים וכלה במוצרי אריזה. יצירת גאדג’טים ומוצרי פרסום בתחום זה אשר עונים על הצורך או מדברים עליו יוצרים שיח חדש ומוקד משיכה.

מוצרים מיניאטוריים, שלטי פרסום עם משפטי מחץ אשר מדברים ספציפית על הצורך, יעשו את העבודה באופן משמעותי, הרבה יותר מפרסום ישיר בו רובנו נוטים לעשות שימוש.

מוצרי פרסום כמתנה ללקוחות החברה

מתנות, מי לא אוהבת אותן? יחד עם זאת, גם מתנות ומזכרות שנועדו כדי לצאת מידי חובה ולהביא את השם והסלוגן של החברה לעוד בית הן לאו דווקא האופציה הנכונה ביותר. חשוב מאוד להביא את הלקוח לרמת חשיבות וליצור מתנות ומוצרי פרסום וקידום מכירות שאכן יביאו תועלת. אם אנחנו מעוניינים לספק ללקוח מחזיק מפתחות עם מיתוג בולט של החברה, הצמידו אליו מגנט או כרטיס פלסטי המקנה הנחה בחברתכם/בעסק שלכם או באחד מרשתות השיווק. חשוב מאוד ליצור תחושה ואווירה אישית במידת האפשר ולהפוך את המתנה לאישית.

מוצר משלים למוצרים עתידיים או קיימים – פתחו וגרו את הלקוח

מוצרים משלימים הם בין המוצרים המבוקשים, האהובים והמומלצים ביותר בתחום השיווק. פריטים המשרתים את הלקוחות ומעניקים מענה למוצרים שקיימים ברשותם, הם פתרונות נהדרים לשיווק ומיתוג העסק: פריטי ניקוי ייעודיים (מסכי אנדרואיד), דיסק און קיי/ אחסון מקורי לדיסקים (לקוחות גדולים של חברות מחשב ורשת), עט למסך מגע, תיק ממותג (מוסדות לימודים). אלו עשויים להישמע קיטשיים אבל דווקא מעניקים מענה שאינו חוזר על עצמו ומתקבל בהתלהבות בקרב מרבית הלקוחות.

חזרה לחדשות ועדכונים

אני רוצה להשאיר פרטים ושיצרו איתי קשר