“תמיד איתך” / מילים ולחן: טמיר שטרית | עיבוד והפקה מוזיקלית: דניאל סלומון

טמיר שטרית הוא סינגר סונגרייטר שנוכח בתעשיית המוזיקה מזה עשור. מאחוריו שנים של ניסיון על הבמות כבסיסט שניגן עם מיטב האומנים וההרכבים (אלמנה שחורה, אילנה אביטל, קרן הכט ועוד)

 

תחילתה של דרכו המוזיקלית הייתה דווקא במוזיקה קלאסית, כאשר בצעירותו ניגן על טובה ובריטון.

בהמשך בגיל 14 לימד את עצמו לנגן בגיטרה והחל לכתוב ולהלחין שירים.

בגיל שלושים, במקביל לקבלת התואר במשפטים ולעבודתו כעורך דין, קידם את קריירת הסולו שלו, הופיע ברחבי הארץ והחל לגבש חומרים לאלבום ראשון.

סגנונו המוזיקלי משלב רוק ופולק עם השפעות ישראליות ברורות (יוסי בנאי, מאיר אריאל) ובינלאומיות (לאונרד כהן ) וכתיבתו עוסקת באהבה, חיים ומחאה.

“חלודה וצמר גפן” הוא שמו של אלבום הבכורה הצפוי לצאת בחודש יולי הקרוב, אשר אותו הפיק המוזיקאי דניאל סולומון, הוצאת האלבום נדחתה בשנה עקב מגפת הקורונה, ואשר מימנו יצאו כבר מס סינגלים כגון “צדף” (דואט אהבה עם הזמרת דפנה ארמוני) “דאון טאון תל אביב” (שיר מחאה בהשראת מחאת האוהלים) שיר הנושא של האלבום “חלודה וצמר גפן”, והשיר “סימון דה בובאר” שזכה בשנת 2013 במקום השני ב“פסטיבל הזמר והפזמון”.

השיר “תמיד איתך הוא שיר כאב על אובדן ופרידה, אשר נכתב בהשראת מותה של בחורה ציערה בתאונת רכבות בטיול תרמילאים בהודו. השיר מובע דרך נקודת המבט של האב אשר איבד את ילדתו, אבל השיר גם נוגע בכל פרידה אובדן וגעגוע.

טמיר טייל בהודו בזמן התאונה, והשיר נכתב במהלך הטיול כאשר המקרה נגע בליבו של טמיר וקהילת התרמילאים בעיצומו של הטיול לאחר הצבא.

חלק מצילומי הקליפ צולמו במהלך הטיול ולצד הכאב על האובדן הוא מתעד את הווית התרמילאים בהודו.

ב22/07 יתקיים מופע השקת האלבום החדש בתיאטרון תמונע בת”א.

יתארח בהופעה דניאל סלומון שעיבד והפיק את האלבום, במופע השקת תקליט ויניל שתאריכו יתפרסם בקרוב, תתארח הזמרת דפנה ארמוני שלוקחת חלק באחד משירי האלבום.

להאזנה >>

חזרה לחדשות ועדכונים

אני רוצה להשאיר פרטים ושיצרו איתי קשר