הקשר בין מראה יוקרתי למיתוג העסק

בעולם בו אנו חיים, דומה שאין תחליף למראה חיצוני בדרך ליצירת הרושם. עבור חברות עסקיות, אשר המוניטין שלהן חשוב במיוחד, האופן שבו החברה נראית, או מיוצגת, משפיע עוד יותר על האופן  בו היא נתפסת בעיני קהל הלקוחות הפוטנציאלי. הנחת היסוד בתחום היא אחת: מראה יוקרתי תורם לקרנה של החברה ומסייע למיתוגו החיובי של העסק כלפי מעלה, כאשר גם ההיפך הוא הנכון, כמובן. אז על מה חשוב להקפיד? ואיך מגשימים את היעד החשוב הזה? על כך ועוד במאמר הבא.

המשתנים המרכיבים את משוואת המראה

בנקודה הזו, חשוב להדגיש כי ישנם אינספור פרמטרים אשר צריך לקחת בחשבון כאשר מדברים על נראות העסק. זה מתחיל עם ההופעה של אלה שעומדים בראשו, מנהלים אותו או אלה עימם באים הלקוחות בקשר. ההופעה שלהם – בין אם הביגוד, התסרוקת או כל דבר אחר – צריכה להיות ייצוגית, מרשימה ורצוי מאוד גם לשדר יוקרה. הסיבה לכך שהופעה שכזו גורמת לכך שקהל היעד תופס את אלה שעומדים מולו כאנשי מקצוע מן השורה הראשונה, כאשר ההופעה החיובית גם הופכת לזכירה יותר: לכן, גדלים הסיכויים לפניה לשירותי החברה אפילו בעתיד. ואגב, ברור שכאשר מדובר בייצוג באמצעי התקשורת, המגיעים לקהל רחב, ההופעה צריכה להיות מושקעת עוד יותר.

עסק ממוצע, בלי קשר לגודלו או לתחום פעילותו, מחזיק במספר “כרטיסי ביקור” אחרים, מעבר לאנשים המייצגים אותו. תפקיד מכריע מקבלים אירועים אשר העסק עורך, דוגמת אירועי גיוס משקיעים או קידום מכירות, בהן הדרישות הן לאורך מושקע וללא דופי. זה ממשיך עם המראה של משרדי החברה, מה שמסביר מדוע ריהוט משרדי, פעמים רבות, הוא גם ריהוט יוקרתי במלוא מובן המילה. בעידן הנוכחי, גם האמצעים הוירטואלים של חברה מסוימת, דוגמת אתר האינטרנט או עמוד הפייסבוק שלה, חייבים להיות מאופיינים במראה מרשים לכל הדעות.

כך עושים זאת נכון

בניית מוניטין באמצעות המראה חייב להיות חלק בלתי נפרד במאמצים השיווקיים של כל עסק. זו גם הסיבה בגינה חברות שיווק ויחסי ציבור מעניקות מענה מלא גם לסוגיה הזו. הן מלוות את הלקוח לכל אורך הדרך ובונות יחד איתו תוכנית שיווקית מקיפה, המתייחסת גם לסוגיית הנראות שלו. לכן, מומלץ מאוד להשתמש בשירותיהן.

חשוב להתייחס לכך שלכל עסק יש מאפיינים משלו, כך שהתוכנית צריכה להיות מותאמת אליהם באופן מלא. חיוני להגדיר, בין השאר, את קהל היעד אליו פונה העסק, ולהתאים את המאמצים השיווקיים אליו. כך, למשל, הפנייה לקהל היעד צריכה להיות בגובה העיניים ובמונחים שהם מכירים, מה שיביא לשלם הגדול מסך החלקים שלו. ההופעה צריכה להיות מותאמת לערכים ולקונוטציות שרוצה העסק להעלות בקרב לקוחותיו הפוטנציאליים.

חזרה לחדשות ועדכונים

אני רוצה להשאיר פרטים ושיצרו איתי קשר